{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Hpi savage xl 5,9 Motor {{forumTopicSubject}}

Hej...
Jeg kunne godt bruge lidt hjælp / vejledning.

Jeg har slidt min 5,9 motor op, og ville gerne ofre en ny motor til min savage xl fra hpi. Kunne godt bare købe en ny hpi 5,9 motor. Og så er alt jo som det har været de sidste par år. Men ville gerne prøve noget nyt, og søger alternetiver til den 5,9...

Hvad siger i til det??

hvh. johannes

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebords lampe 300 kr.
  • Opsætning til en loftlampe 300 kr.
  • udskiftning af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Opsætning af gardiner/ gardinstang 499 kr.
  • Vaskemaskine gider ikke centrifugere/tømme vand. 1.100 kr.
  • Opsætning af nøgleboks 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hpi savage xl 5,9 Motor
  • #1   12. apr 2013 Jeg skiftede i sin tid min 5.9 ud med en o.s vg30 og den gør det rigtig godt...ellers har jeg hørt flere tale godt om lrp z32r som skulle have masser er trækkræft

• #2   12. apr 2013 Da jeg havde min XL'er skiftede jeg den ud med en Nosram RS.30 Monster
    og den er bare hidsig, bare under tilkøringen af den rev den 2 tandhjul i gearkassen totalt fra hinanden... smiley
    Min kammerat har en XL'er med en LRP ZR30 i samme motor som Nosram bare en anden farve...

Ellers er der Axial's nitro motorer de skulle osse være ganske hidsige og i en god kvalitet

• #3   12. apr 2013 Ellers er der en gst 7.6 motor som mulighed. Knap så høj hastighed som de andre Thomas nævnte men nok træk til hvad som helst.

• #4   12. apr 2013 mange tak for indlæg. men finder da ud af at der ikk er mange på samme størelse som 5,9eren.. men derfor kan de jo godt være ligeså kraftige... det er ihvertfald svært at gennemskue..

Men nu har jeg købt en LRP ZR.32 Spec.2 via eBay og håber på det bedste.

men tak alligevel;)
    go vind

profilbillede
  • #5   13. apr 2013 Tror du nok skal blive glad for den har som sagt hørt en del rose den og min kammerat har den i hans xl og sådan umildbart synes jeg det virker som om den faktisk har mere power end 5.9 motoren.

Kommentér på:
Hpi savage xl 5,9 Motor

Annonce