TRX Rally VXL eller..?? {{forumTopicSubject}}
Ja.. som overskriften antyder så overvejer jeg at købe en 1/16 Rally Vxl.
Anvendelse: Primært i min indkørsel hvor jeg somme tider, når vejr og kone tillader det, laver en simpel lille bane på fliserne. Ellers lidt fræs på villavejen.
Årsag: Er for nyligt begyndt at køre 1/10 TC på bane. Da jeg ikke har en ledig sportshal i baghaven, tænkte jeg om jeg ikke bare kunne finde en bil at fise rundt med på før omtalte fliser for derved at få en masse rutine som helt eller delvist kunne overføres til mit TC kørsel (der godt kunne bruge en indsprøjtning).
Budget: Omkring 1000kr RTR. Er dog fleksibel, da det bedste køb vel tit er det der liiiige er lidt dyrere
Bil- Rally Vxl: søger nogle erfaringer i bund og grund. Hvad er godt og hvad er skidt?. Hvad skal man se efter når man køber dem brugt?. Dur den til det jeg vil med den??? og hvad tænker I at en god pris for et fint eksemplar er?
Bil- alternativt: De helt faste krav til bilen er at det skal være 4x4 i 1/16 til max 1/10. Det SKAL ikke nødvendigvis være en rally-bil, men jeg tænker bare den umiddelbart passer bedst til hvad den skal bruges til.
Med andre ord en bil der er tættere på onroad end offroad, men som alligevel er super til at køre på lidt små ujævne fliser og kan klare lidt sand, styrt og smæk.
Hvad har I af ideer.. ?
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 4 RC-enheder: 9 Svar: 54
Det eneste jeg vil anbefale er et sæt andre dæk end dem der sider på som standard,med mindre du kan lige at drifte lidt.
Ja og så måske lige et 3s Lipo så bliver det jo en helt lille raket.
TRX Rally VXL er efter min mening en rigtig sjov lille bil med masser af timers sjov.
nov 2012
Følger: 12 Følgere: 14 RC-enheder: 6 Emner: 70 Svar: 532
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 2 RC-enheder: 2 Emner: 13 Svar: 29
nov 2012
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 6 RC-enheder: 14 Svar: 13
nov 2011
Den er også rigtig fed men ikke helt så vild som TRX Rally vxl men til gengæld til meget små penge.
nov 2011
nov 2012
Tror jeg gemmer den som et alternativ til hvis det ikke lykkedes at finde en god brugt bil fra en af de mere anerkendte producenter.
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 6 RC-enheder: 14 Svar: 13
http://www.rcgalleri.dk/marked/RC-enhed/101996-bil-traxxas-rally-vxl-116
nov 2012
TRX Rally VXL eller..??