Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny begynder :P
  • #1   17. apr 2013 Min mening hold da fra Nitro køb en el der for du med ud af

• #2   17. apr 2013 okay tak smiley

• #3   17. apr 2013 hold dig fra Rcmodels han har nogen mærkelig åbningstider og så er han generelt
    dyr og som jan siger så El så kan du også drifter med også andre i Esbjergs Drift klub ERCD

• #5   17. apr 2013 Kim han har lang vej han er vist fra nordjylland smiley

• #6   17. apr 2013 Jeg har handlet der og har fået mine vare uden problemer.

• #7   17. apr 2013 okay tak alle sammen smiley tror sku jeg køber den smiley
    der er måske lige lidt langt til Esbjerg for at køre et par timer ad gangen smiley

• #8   17. apr 2013 har også købt der fra men se andre steder inden du køber der fra og hvis du kunne tænke dig en Nitro se meld dig ind i en klub sådan du kan få hjælp til den det var også min første begynder bil og det fortryd jeg så gik over til el og det er bare nr. 1 i min lille verden smiley

• #9   17. apr 2013 ville også satse på EL.

• #10   17. apr 2013 Du kan roligt købe bil hos RCmodels, hans åbningstider er grundet arbejde ved siden af, meget få RC forhandlere herhjemme kan leve af det og bliver nød til at arbejde ved siden af.
    Lad dig heller ikke skræmme over til EL hvis du føler for nitro.
    Bilen kender jeg ikke så den vil jeg ikke udtale mig om.

//Dan

• #12   18. apr 2013 syndes du skal købe en elbil, da det er nemest i starten.
    Stop! It's Hammer time!!: et lipo batteri koster cirka det samme som en dunk nitro, alt efter hvad du skal have. og der har du mange flere timer i. og en lader koster heller ikke meget.
    men det er helt op til dig selv smiley

• #13   18. apr 2013 Jeg kan da lige nævne jeg har den "samme" bil til salg den er for vild til mig... ffs der er skræld i det nitro

• #14   18. apr 2013 Jeg vil lige sige at Henning fra RC Models ikke er i butikken før på lørdag pga sygdom.
    Og du kan rolig handle med ham

• Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 117
    #15   18. apr 2013 Hej Niels-Erik J
    Kan også varmt anbefale www.rckongen.dk og igen kan jeg kun tilslutte mig det allerede skrevne. Hold dig fra Nitro, hvis du er begynder. Start med en EL bil.
    Kim

• #16   18. apr 2013 nu har jeg den samme bil som han vil købe og en ting forstår jeg ikke, når i siger hold dig fra nitro og køb el... Hvordan vil i få samme kraft i el til 1800 kr?
    og jeg kan da ikke lige se hvorfor nitro skulle være et minus, den zen bil køre jo bare som et ondt år!

• #17   18. apr 2013 Nitro er ikke noget problem hvis man lige bruger lidt tid på at sætte sig ind i hvordan en nitro motor virker.
    Men hvis man lige bruger den tid det tager og læser de 2 link igennem så kommer man langt.
    De folk der skriver at man skal holder sig fra nitro, er nok fordi de ikke har sat sig ind i det med nitro og har været uheldige med det.
    Det kan være dyrt at starte men nitro hvis man ikke ved hvad det er man har med at gøre, men det kan jo også være dyrt med EL hvis man ikke ved noget om det man kan jo brænde det hele af.
    Men sådan er livet jo en gang, jeg vil sige ud af køre noget nitro men læs om det først

(link fjernet)

(link fjernet)

• #18   18. apr 2013 Rcmodels er sku da et super sted. Henning er super flink har bestilt der et hav af gange aldrig oplevet noget som helst negativt.. vælg den bil du vil, de fleste der skriger el har ofte aldrig selv ejet en nitro bil.. og når folk siger start med el det er nemmere, bliver det så nemmere at justere en nitro bil hvis man føst har ejet en el, eller skal man have haft 2 elbiler inden man kan justere en nitro??? Pjat man løre intet om en nitro bil ved at have el...

• #19   18. apr 2013 ved godt jeg skrev El biler og nej jeg har aldrig selv ejet en men har til gengæld kørt meget med vennernes Nitro biler, min personlige mening er bare at elbil er nemme og gå til men igen kan man købe simple/svære biller at arbejde med inde for både benzin/nitro/el.

Men ja man skal gå efter hvad med har lyst til

• #20   18. apr 2013 Det har aldrig været dyre for mig efter jeg gik fra Nitro til el. Der er hurtigt for en 700 kr batterier til en E-revo og der kan du køre 20 min så skal der lades igen. En lader til 700 kr tager det 2 timer at lade begge batterier op. Det er sku bare fedt med noget røg, larm og duft. Når det så er sagt er el også super sjovt. Det koster bare kassen af udstyr at komme igang ordentligt, og du er altid begrænset i batteriernes kapacitet.

• #21   18. apr 2013 Jeg kører både el og nitro og jeg vil klart anbefale NITRO det er så meget sjover, og når man først har kørt nitro et stykke tid så kan man sku ikke undvære lyden af en motor
    Angående henning (RCmodels.dk) så er det en super butik med super service handler kun der og kunne ikke finde på at handle andre steder!

• #22   18. apr 2013 hej smiley jeg vil også helst have en motor lyd så det bliver nitro smiley

• #23   18. apr 2013 Nu ved jeg ikke hvor du bor. Men bor du i nærheden af frederikshavn så burde du måske overveje en offroad bil istedet. Da frcc har en 1/8 offroad bane med det hele..

• #24   18. apr 2013 orker ikke offroad onroad er meget sjovere smiley

• william V
    william V Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 14
    #25   18. apr 2013 vis du vil må du købe min xray t2 009 for 2500 mangler sender og modtager .. men har masser af dele skriv hvis der er intrese og så sender jeg link med bileder og mere:)

• #26   18. apr 2013 Hvis man ikke orker offroad så skal man jo heller ikke begive sig ud i det, man skal vælge med det man brænder for. At køre på bane er dog en helt anden oplevelse end bare at køre rundt. det kræver meget mere af køreren men det giver også meget mere sjov for pengene når først man er i gang.
    Smider lige et link til hvad offroad løb i virkeligheden er, mange forestiller sig noget andet hvis de ikke har set det. Det her er så 1/8 offroad som er det største i verden når vi snakker RC vil jeg påstå. :O)

http://www.youtube.com/watch?v=GE_lIiqFQOY

• #27   18. apr 2013 Tak for alle svarene smiley har købt en nitro bil så nu må vi se smiley min hjerne tænder på nitro så det prøver vi smiley

• #28   20. apr 2013 Hvad har du købt

• #29   20. apr 2013 en cen ct 4 dog brugt til at starte med smiley

Kommentér på:
Ny begynder :P

Annonce