{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R/C baner - Vestjylland
  • #1   29. apr 2013 Der er jo Esbjerg RC Drift, men ved ikk om det er for langt væk?

• #2   29. apr 2013 De kører udendørs i enb-rc.dk og indendørs på hmrc.dk rolf krake skolen men indendørs sæsonen er vist ovre for i år ?

• Klaus B
    Klaus B Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 102
    #3   29. apr 2013 Esbjerg er lige langt nok væk. Men har kigget på de sider Gubby har linket til. Indendørs sæsonen er over for i år. (Starter igen til September)
    Det behøver som heller ikke udelukkende at være en indendørs bane. Har i tankerne at kører touring (1:10) så det kan også være en udendørs bane.

• #4   29. apr 2013 Jeg ved ikke om de kører indendørs hele året i viborg ?
    Prøv at kontakte formanden Michael i hmrc.dk og hør ham ad,de kører nogle gange ud og prøver andre baner også ligesom der kommer gæstekørere til holstebro,jeg har bare ikke haft noget med det at gøre de sidste 2 år så ved ikke helt hvad der sker derinde idag.

• Klaus B
    Klaus B Tilmeldt:
    mar 2010

#5   29. apr 2013 Jeg har faktisk lige mailet med Michael. Virker som en fin fyr og han henviste til enb-rc.dk hvis jeg ville kører noget offroad eller med nitro og benzin.
    Deres indendørs sæson starter så til september.
    Hvilken klub i Viborg tænker du på?

• #6   29. apr 2013 Der er ingen etablerede udendørs onroad baner i vestjylland mig bekendt.
    Indendørs kender jeg til Holstebro, Viborg og drift i Struer.
    Offroad er der større muligheder

//Dan

• Klaus B
    Klaus B Tilmeldt:
    mar 2010

#7   29. apr 2013 Ja det er også lidt det indtryk jeg har. Klubben i Viborg åbner også først igen efter sommerferien.
    Så må jeg købe mig en god offroad bil og prøve det af. Det lader til det er mere "året rundt".

• #8   29. apr 2013 Der er ikke andet for.
    Du kan evt. kigge forbi banen i Holstebro, i kommende weekend er der træning, og næste weekend køres der JM2 på banen. Der er garanti for masser af godt race.

//Dan

Kommentér på:
R/C baner - Vestjylland

Annonce