{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Pierre R
Pierre R
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 14

Sur røv :-( {{forumTopicSubject}}

Jeg skulle have fået mit EVO 4 chassis + alt det andet idag, Men sådan skulle det ikke gå

Jeg var nede ved Hobby House hvor jeg havde bestilt det og det kommer også senere idag, men bare til en anden pris. Han havde lavet en regne fejl, så hvis jeg ville have den skulle jeg betale ca. 2700,- kr mere og det gider jeg sku ikke når der er aftalt en pris

Så nu må jeg bare vendte til jeg har fået lavet et VISA kort, der går så også kun 3 uger og så der efter bestille det ved hobbythek OG SÅ vendte på at det bliver sendt

Det er fanme træls at man ikke kan regne med det man får tilbudt

Hilsen Pierre
Som bare går i seng nu og bliver det i den næste månede

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sur røv :-(
  • #1   17. aug 2005 Øhhh jo self kan han lave det om.. ham der har grisen, bestemmer prisen.. Han er sikkert osse træt af at han har regnet forkert.. Men jo heller ikke fedt for ham at sætte penge til på det-

SUrt du ikke fik din bil. Men jeg er nu HELT sikker på du vil blive tilfreds med det du får fra rc-car-online.. Det er mega flinke folk som du kan stole 100% sikkert på.. Jeg har handlet der rigtigt mange gange og altid fået kanon service

Karsten

• #2   17. aug 2005 har også det der visa kort hvis du mener visa electron ?

• #3   17. aug 2005 hmm.. tror ikke det er det der som jeg snakker om smiley sry min fejl

• #4   17. aug 2005 Det er godt nok surt at du skal vente, men der findes vel andre metoder at betale med eller andre steder

• #5   17. aug 2005 En aftalt pris er bindende skrifteligt eller ej, men hvis det er åbentlyst at det er en fejl må han rette den, ellers hænger han på den pris han har lovet.

Og hvis prisen holder så hænger man på varen som kunde, hvis det er bestilt hjem på opfordring.

• #6   17. aug 2005 Hvad er det for en gang fis og fyre af.. Prisene r bindede lige meget om det er skriftligt eller mundligt.. Yir right.. Hvad verden lever du i ?? Manden med grisen bestemmer prisen..sådan er det, og har det altid været.. Hvad vil du gøre ???? Tvinge manden til at sælge til aftalte pris.. ????

Karsten

• #7   17. aug 2005 Må nok liiige tilslutte mig Karsten i denne diskution. Få altid en underskrift på sådanne aftaler, mundtlige aftaler er <b>IKKE</b> bindende på nogen måde.

• #8   17. aug 2005 Flemming du er da vist ikke for klog... smut du ud en tur på nimbusen og køre en tur, men den måne skulle du nok kunne nok få lidt frisk luft til hovedet...
    din forhandler har lavet en fejl, det ersørgeligt men, hvis han havde regnet 2700 galt, må du da også selv kunne se problemet.
    jeg mener prisen ca er 3600 jyske dollers på en evo 4 så med fejlen skulle prisen være 900.... mon ikke din egen alarm skulle have ringet?????

• #9   17. aug 2005 Hov hov. hvad har jeg nu gjort jer.???
    Regler er regler. Det vil dog være svært at føre beviser ved en muntlig aftale men den er officelt lige så bindende som en skriftelig.

Hvis i nu læser hvad der står så tager jeg ingen stilling til sagen, jeg oplyser blot nogle af reglerne omkring handel.

Og som du selv pointere er der tale om en åbenlys fejl, og så må han gerne ændre prisen, uanset om der er en muntlig eller skriftlig aftale. Men man hænger som køber ikke længere på handlen, selv om at det er bestilt hjem på bestilling.

• #10   17. aug 2005 kong a
    hvor i verden kan man købe en fg evo4 til 3600??
    og tænk dig lige om inden du sviner flemming til!

• #11   17. aug 2005 Ang prisen på grisen
    iflg. Købeloven er en muntlig odrer det samme som en skriftelig aftale. Problemet er bare at det er dig som forbruger der skal kunne bevise af det var ham/sælgeren der lavede en fejl ( Meget svært )

Vh Sylvester

• #12   17. aug 2005 FG driver...

Ehh jeg tænkte på en Tamiya EVO lV.....

• #13   18. aug 2005 Enig med Michael
    En mundtlig aftale er nøjagtig lige så bindene som en skriftlig men markant svære at bevise, derfor man altid skal få det på skrift.

Kommentér på:
Sur røv :-(

Annonce