Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rc flyvning
  • victor n
    victor n Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 35
    #2   31. maj 2013 Hej men der er vist en regel med maks vægt om at hvis man overtræder den kan man komme i fængsel har jeg hørt noget om

• #3   31. maj 2013 Hejsa.
    Hvis ikke reglerne er lavet om, så må du flyve med fly op til 7 kg. Ellers skal du have stormodel certifikat. Og mener maksgrænsen er 25 kg. Hvis du flyver uden for en godkendt klub, og ikke er meldt ind i modelflyvning unionen, så skal du lige være obs på følgende. Hvis du nu mister kontakten til dit fly, og den falder ned og smadrer noget, eller i værste tilfælde, gør skade på mennesker. så er der kun en til at betale, og det er dig. Og hvis du er helt nybegynder, så har du ikke styr på en flyver. Det kræver meget tid og hjælp fra folk der har forstand på det. Så mit råd vil være, meld dig ind i en klub og i modelflyvning unionen, og hold dig til at flyve på godkendte flyvepladser;)

• victor n
    victor n Tilmeldt:
    mar 2012

#5   1. jun 2013 Ok men jeg fløjet lidt med min kyosho minium flyver og den har jeg godt styr på nu tror i så at jeg godt kunne flyve en twinstar 2 ved feks herstedhøje ????? Eller er der for meget vind derovre ved det åbne område ?????

• victor n
    victor n Tilmeldt:
    mar 2012

#7   1. jun 2013 Nej desvære ikke

• #8   1. jun 2013 Jeg har selv et par Kyosho Minium flyvere. Og vil bestemt mene at Twinstar'en er et temmelig stort spring op i klasserne. Få hellere sådan en her. Den er et supergodt skridt op i størrelse og noget mere realistisk at kontrolere. Du vil helt sikkert blive megatræt af at få en dyr model der er for stor, og som med stor sandsynlighed vil styrte for dig efter få sekunder. Tjek den her istedet du smiley

(link fjernet)

http://www.youtube.com/watch?v=LisX1zhXYgM

Den an TÅLE at styrte, hvilket man helt sikkert vil gøre som nybegynder. Og reservedele kan købes løst hvis uheldet er ude smiley

• victor n
    victor n Tilmeldt:
    mar 2012

#10   1. jun 2013 Hej jeg synes bare at alle der sælger twinstar 2 siger at det er et top begynder fly og når man bliver bedre så kan man flyve på hovedet og lave loops og jeg blev bare lidt grebet af det de skrev hvis i som har fløjet meget siger at i ikke synes det er en god ide så gør jeg det ikke men det som jeg er blevet lidt træt af er at man kun kan flyve de små fly når det er helt vindstille og jeg bor lige ved herstedhøje bjerget og jeg vil rigtigt gerne ud og flyve der men hvis i ikke synes det er en god ide så tror jeg ikke jeg jeg gør det smiley men jeg havde også tænkt på det her fly FMS Easy Trainer 1280 RTF eller FMS Easy Trainer 800 RTF ved ikke om i ved om de er gode eller dårlige ??????

• victor n
    victor n Tilmeldt:
    mar 2012

#12   1. jun 2013 Nej Glostrup

• victor n
    victor n Tilmeldt:
    mar 2012

#13   1. jun 2013 Men hvorfor smiley ?????

• victor n
    victor n Tilmeldt:
    mar 2012

#15   2. jun 2013 Ved i om der er et fly som har en ok god vægt så den kan klare rimelig mege vind og som stadig kan tåle nogle tæsk og selvfølgelig også begynder venlig smiley

• victor n
    victor n Tilmeldt:
    mar 2012

#18   2. jun 2013 Men er en twinstar ikke lige så god hvis nej hvad er så forskellen på flyene

• #20   2. jun 2013 En Twinstar er et glimrende begynder fly, du bør dog købe et brushless setup til den med det samme da den ellers er lidt (meget) lam i det..... Og kontakt en klub for at få lidt hjælp, eller, alternativt find nogle andre der flyver fra en mark som kan hjælpe dig godt i gang

• victor n
    victor n Tilmeldt:
    mar 2012

#21   3. jun 2013 Hej ville i foreslå til en nybegynder at købe et træfly på nitro ??? Jeg ved ikke om det er for svært

Kommentér på:
Rc flyvning

Annonce