Hvorfor er folk dog så hjernedøde?? {{forumTopicSubject}}
Kan ikke helt forstå Jer herinde...
Jeg havde, inden jeg oprettede mig som bruger, hørt meget godt om denne side. Man kunne få hjælp af andre, råd og vejledning.
Men jeg syntes godt nok, at den opfattelse jeg havde er meget lang fra den virkelighed der er herinde.
Sproget er plat og hånende, over for folk som lige er startet med modelhobby og stiller mange "dumme" spørgsmål, overfor indlæg og andet som ikke er korrekt eller mangelfuldt lavet og lign.
Holdningen er, at har du ikke det nyeste og dyreste, duer det bare ikke.
Hvad med at acceptere hinanden herinde - acceptere at alle ikke gider bruge alle deres penge på modelhobby og at alle ikke er så fejlfrie som I er...
Der er flere og flere voksne (over 18) som er stoppet med at komme herinde - de gider det bare ikke... Synd og skam syntes jeg - for voksne kan også lide at lege.
Håber at Webmaster tjekker mit indlæg for stødende indhold, så han også bliver klar over at der er et problem herinde... Måske kunne han endda lave en voksen-afdeling, hvor man kunne skabe et seriøst forum?!
Tænk før du taler!
maj 2005
Følger: 27 Følgere: 26 RC-enheder: 1 Emner: 94 Svar: 288
der er her på det sidste skabt en dårlig stemning
jeg vil skyde på det er pga. de debatter med markede .osv.
det er os lidt lamt at der er nogle der bare giver lav uden grund.. og de gider ike svare tilbage hvis man vil havde en grund..
"der er alt for mange der ser ned på ny opstartede inden for rc verdenen"
mvh. dkshero
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.886
og til dels fordi der ikke er nogle andre sider i danmark der har med RC drift at gøre. men jeg kan kun give dig ret. Stemningen er råden herinde. der er mange fede biler men der stopper det også. desværre.
/Ash
jul 2004
Følger: 92 Følgere: 91 RC-enheder: 3 Emner: 49 Svar: 2.577
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 16 RC-enheder: 2 Emner: 80 Svar: 2.233
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 16 RC-enheder: 2 Emner: 80 Svar: 2.233
dec 2004
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 5
Tror lige jeg tjekker nogle af de "konkurrende" sider I har nævnt ud... Måske ses vi der, bare til, lidt seriøs sjov!
(Og til Jer andre derude... egentlig burde jeg ikke regne jer for noget som helst... jeg mener I har jo alle købt kit til det I nu har (bil/båd/fly).. Jeg har ligesom ganske få andre herinde bygget mit op fra ingenting. Derfor kan jeg godt respektere Jer alligevel)
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.886
/Ash
apr 2005
Følger: 48 Følgere: 48 RC-enheder: 2 Emner: 17 Svar: 1.162
jul 2005
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 31
Lad dog være med at tude.
Hvorfor forsvinder du ikke bare hvis ikke du kan lide lugten. Det ville andre med sund fornuft da gøre!
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 24 RC-enheder: 2 Svar: 6
Hvorfor er folk dog så hjernedøde??