740 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "fart"
Fart
Hvis jeg nu skal købe min en børsteløs elbil, med seriøst fart i, den skal kunne købes rtr. For er nybegynder inden for elbil, så har ikke den store erfaring i at lave et samle projekt. Har købt mig ...
Hvis jeg nu skal købe min en børsteløs elbil, med seriøst fart i, den skal kunne købes rtr. For er nybegynder inden for elbil, så har ikke den store erfaring i at lave et samle projekt. Har købt mig ...
Skrevet af: Thomas A - 4. sep 2013
Fart
Hej alle sammen Har en v24 powerboat (ved godt det ikke er den bedste båd men fint til mit behov) kan man gøre noget for at få mere fart. Mvh Nick
Hej alle sammen Har en v24 powerboat (ved godt det ikke er den bedste båd men fint til mit behov) kan man gøre noget for at få mere fart. Mvh Nick
Skrevet af: Nick L - 17. sep 2012
Fart.
Hejsa, hvor hurtigt tror i min TT01 vil kunne køre med en ny-afdrejet Element 19t motor, med en 19/62 gearing? V.h Mark M
Hejsa, hvor hurtigt tror i min TT01 vil kunne køre med en ny-afdrejet Element 19t motor, med en 19/62 gearing? V.h Mark M
Skrevet af: Mark . - 22. sep 2008
Spar penge på din forsikring
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 15 RC-enheder: 13 Emner: 66 Svar: 423
...men den software, der typisk ligger i enheden kan
jan 2012
Følger: 18 Følgere: 28 RC-enheder: 2 Emner: 113 Svar: 1.488
maj 2013
Følger: 1 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Svar: 4
Satte den fast i bilen og sørgede for ikke at vælte rundt.
Fint hvis det bare er for at få tophastigheden.
jan 2012
Følger: 18 Følgere: 28 RC-enheder: 2 Emner: 113 Svar: 1.488
Sony Ericsson x10 mini, købt billigt , DBA.
Mange ældre GPS (løbe ure) skal bruge en meget lang afstand til at måle hastighed og er derfor ikke særlig velegnet til speedrun.
jul 2011
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 12 Svar: 48
maj 2013
Følger: 1 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Svar: 4
fart.