{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nitro bil dør på toppen
  • #1   15. aug 2013 går den helt ud eller hvad ?


  • #2   15. aug 2013 Indstilling. Søg på modellen og fabriksindstillinger til den.

  • #3   15. aug 2013 Ja den dør helt har lige fundet lidt på nettet om grund indstillingen på motoren

  • #4   15. aug 2013 Jeg ville også sige at den skal have lidt mere at leve af på HS nålen.

  • #5   15. aug 2013 Jamen det sprutter helt vildt fra udstødningen kan det være en utæt slange

  • #6   15. aug 2013 Jeg vil faktisk tro at den får for meget på toppen.
    Derfor vil jeg skrue den lidt ind på topskruen


  • #7   15. aug 2013 Jeg kører på 10% kan det være det måske har også 25 %

  • #8   15. aug 2013 15-18 motor 16% og 21-og op 25%
    10% er normalt til fly motor.
    Tror du har din fejl i den nitro...


  • #9   15. aug 2013 Det var nitroen nu drøner den der ud af men tak for hjælpen

  • #10   15. aug 2013 Du skal også tjekke om dit brændstof har skiftet farve af f.eks. sollys.

    Jeg har oplevet at min gamle og tidligere CEN Genesis .46 ikke kunne starte. Jeg havde den til reparationer flere gange, tømt min konto på nye ting og hvad mere, indtil jeg fandt ud af brændstoffet havde fået for meget sollys; det havde skiftet farve fra blå til grøn (ligeledes bogstaverne på dunken).
    Alfa og omega er at man helst skal få brugt sin brændstof inden for kort tid, og skifte det ud engang imellem. Opbevar det steder uden sollys.
    Hvis du er i tvivl, når den ikke kan starte eller holde sig i gang, hverken i tomgang eller i topfart eller imellem de to ting, så køb nyt brændstof.

    Men ja, få kigget på noget indstillings-tips på nettet, skriv herinde og rådfør dig hos erfarne nitro-ejere.
    Der skal indstilles noget på toppen, hvis der er noget med at den dør i eller tæt på topfart. Ellers sæt den tilbage til fabriksindstillingerne, og arbejd dig ud fra dér.

    God dag smiley


  • #11   16. aug 2013 Det er en vx 18 motor kan man køre den på 25 % nitro syntes den blev meget varm igår motoren drejer stadig fint rundt nu den er kold men tror gløderøret er dødt så det skal skiftes og passer alle typer rør i altså så længe det er samme bund (flad)

  • #12   16. aug 2013 Hvis den blev meget varm og gløderøret er brændt af, samtidigt med at du havde problemer med at den døde på toppen. . Så så vil jeg nok fede den på top skruen da den temmelig sikkert er for mager..

    De fleste gløderør passer sammen.. der er dog 2 typer tubo og ikke turbo rør og det skal være den rigtige type...Og inden for det er der nogle mærker som er lidt anderledes.. så pas lidt på.. nemmeste er at købe samme model som du har og med samme varme grad..


  • #13   16. aug 2013 Hvor lang tid skal man regne med at kører på et gløderør ca

  • #14   16. aug 2013 Køb et par stykker til at have liggende i reserve. Det kommer til dels an på hvordan du indstiller motoren, og hvilket gløderør du bruger (hot, medium, cold eller eller turbo?).



Kommentér på:
Nitro bil dør på toppen

Annonce