464 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Brian F
Brian F
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21

Indstille motoren i Sønderjylland??? Indstille motoren i Sønderjylland???

Hej
Jeg har købt en brugt motor til min nitrobil, det er en 1/10, motoren er en kyosho som kun lige er blevet kørt til sagde han men mit problem er at jeg ikke kan få den indstillet ordentligt, den starter fint og tager også gassen fint, men den kan ikke stå stille i tomgang, den ruller fremad når jeg har bremset den og skruer jeg lidt på skruerne til tomgangen og benzintilførslen går den ned eller op i omdrejninger men går så ud tilsidst, har prøvet at justere lidt på fjernbetjeningen også men da det hele er nyt for mig er jeg lidt på herrens mark så ville se om der er en fra Sønderjylland, gerne omkring Gråsten som kunne tænke sig at indstille den ordentligt for mig, betaler selvfølgelig gerne lidt for det. Håber der er nogen som kan hjælpe mig og kører også gerne lidt for at få det gjort.
Mvh. Brian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indstille motoren i Sønderjylland???
  • Klattrup
    Klattrup Tilmeldt:
    maj 2011

RC-enheder: 5 Emner: 2 Svar: 21
    #2   20. aug 2013 Hej Brian,

Jeg kan ikke hjælpe dig direkte, men jeg vil anbefale dig at læse dette link, for at have helt styr på teorien: (link fjernet)

Har du sørget for at starte med at indstille motoren som der står i manualen? Det er det bedste udgangspunkt. Jeg har desuden bedst erfaring med indstilling af nitromotorer når tanken er halvt fuld. Motoren kører jo anderledes på fuld, halv og næsten tom tank.

Husk også at selv mikro-justeringer kan gøre en stor forskel. smiley

• #3   20. aug 2013 Hr. Hoppe

ikke helt, noget længer og køre vis man skulle eller kunne hjælpe

Kommentér på:
Indstille motoren i Sønderjylland???

Annonce