Indstille motoren i Sønderjylland??? Indstille motoren i Sønderjylland???
Hej
Jeg har købt en brugt motor til min nitrobil, det er en 1/10, motoren er en kyosho som kun lige er blevet kørt til sagde han men mit problem er at jeg ikke kan få den indstillet ordentligt, den starter fint og tager også gassen fint, men den kan ikke stå stille i tomgang, den ruller fremad når jeg har bremset den og skruer jeg lidt på skruerne til tomgangen og benzintilførslen går den ned eller op i omdrejninger men går så ud tilsidst, har prøvet at justere lidt på fjernbetjeningen også men da det hele er nyt for mig er jeg lidt på herrens mark så ville se om der er en fra Sønderjylland, gerne omkring Gråsten som kunne tænke sig at indstille den ordentligt for mig, betaler selvfølgelig gerne lidt for det. Håber der er nogen som kan hjælpe mig og kører også gerne lidt for at få det gjort.
Mvh. Brian
maj 2011
RC-enheder: 5 Emner: 2 Svar: 21
Jeg kan ikke hjælpe dig direkte, men jeg vil anbefale dig at læse dette link, for at have helt styr på teorien: (link fjernet)
Har du sørget for at starte med at indstille motoren som der står i manualen? Det er det bedste udgangspunkt. Jeg har desuden bedst erfaring med indstilling af nitromotorer når tanken er halvt fuld. Motoren kører jo anderledes på fuld, halv og næsten tom tank.
Husk også at selv mikro-justeringer kan gøre en stor forskel.
maj 2010
Følger: 4 Følgere: 5 RC-enheder: 21 Emner: 35 Svar: 731
ikke helt, noget længer og køre vis man skulle eller kunne hjælpe
Indstille motoren i Sønderjylland???