Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Q: buggy, bash, cawler
  • #2   26. dec 2013 en buggy er en lidt lavere offroader
    en truggy er en "lille" monster truck
    en crawler er en høj bil med bløde støddæmpere som er beregnet til sten og den kan også køre ver dåser og lign.

til de forhold du skal køre på vil jeg anbefale noget i stil med denne : (link fjernet)

• #3   26. dec 2013 eller noget short course ville også kunne bruges

• #4   26. dec 2013 fine biler, jeg kan godt lide traaxxas men jeg vil ikke anbefale dig noget ud over biltypen, en truggy... short course eller lignende.. monstertrucks vælter for let til det du vil med den.. smiley og en buggy har ikke nok frigang under sig..

Køb ikke hos morfars, det er alt for dyrt... midhobby har engang imellem nogle gode tilbud, men kig på hobbyking og spar penge.. smiley held og lykke med det...

• #5   26. dec 2013 jeg syntes også at det virker dyrt, men jeg nægter(Næsten) at købe udenlandsk told der skal betales og fragt, vil også heller se hva jeg køber, inden jeg betaler.
    syntes det er en skam at man ikke kan købe det til fornugtige priser.
    betaler man ikke også en bondegård for fragten. inden man for varen leveret, må der gå et stykke tid mere. hvor meget spare man i den sidste ende. ex hvis man ville købe en af de overstående. hva ville pris forskellen være.

• #6   26. dec 2013 Humblet græs + 80km/t?

Umiddelbart vil du få problemer med en elbil, hvis ikke det er en velklippet græsplæne vi taler om.

Langt græs og el udvikler meget varme, og det er hverken motorens eller ESC´s livret.

• #7   26. dec 2013 bare køb fra EUwarehouse i Holland så er det nul told

• #8   26. dec 2013 Græs bane: helt klart en truggy. ...
    Men hvad er dit budget. .???

Kommentér på:
Q: buggy, bash, cawler

Annonce