1.000 visninger
|
Oprettet:
Forskel på Losi SCTE og Losi 8ight-T? {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
jeg havde egentlig udset mig en Losi ten SCTE, men så kom denne her ind idag: http://www.rcgalleri.dk/marked/RC-enhed/114826-off-roader-losi-8ight-t
Nogle som kan sige noget om hvordan de to kører kontra hinanden? Og er der noget man skal være opmærksom på når den er konverteret fra nitro til el? Er det til at få reservedele til osv?
På forhånd mange tak....
sep 2011
Følger: 46 Følgere: 69 RC-enheder: 47 Emner: 23 Svar: 609
De er begge nemme at få stumper til, og det er ret almindeligt med konverteringskit til Losi 8ight.
Losi 8ight er en Truggy, hvor Losi Ten Scte er en shortcourse truck. Losi Ten Scte er bedst på de mindre baner, men hvis du hellere vil køre stærkt og har mere plads at køre på, så er Losi 8ight at foretrække.
Banekørsel = Losi Ten Scte
Freestyle offroad bashing = Losi 8ight
Håber det hjælper dig lidt
sep 2011
Følger: 46 Følgere: 69 RC-enheder: 47 Emner: 23 Svar: 609
Men hvis du skal forklare forskellen på de to biler, er det jo ikke særligt hensigtsmæssigt at skrive, at en Losi Ten er god til banekørsel......og det er en Losi 8ight også??
jan 2011
Følger: 36 Følgere: 45 RC-enheder: 41 Annoncer: 1 Emner: 77 Svar: 1.176
Har Ten'en, og den kører skie godt, men kan da os godt være lidt bredvinget hvis ikk man kører ordenligt, men jeg har kørt en del timer med den nu, og faktisk kørt den hårdere end min "gamle" SC8, som nåede at koste mig en mindre krig inden kort tid, hvorimod det eneste på min Ten som er røget, er bunden, men den bad jeg vidst osse selv om
Hvad er dine muligheder?
Bane, lal på store eller små områder, hop eller noget helt andet??
Problemet med min SC8 var netop at den fyldte ret meget hvor jeg boede før, så det gjorde mulighederne for sjov, lidt mindre, hvorimod min SC10 2wd passede ind over det meste, men efter jeg er flyttet på landet, ku jeg godt bruge en 1/8 eller 1/5 igen
Så tænk grundigt over hvad du har af plads og om du evt gider at starte 1/1 bilen hver gang du ska køre
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 19 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 268
dec 2004
Følger: 14 Følgere: 33 RC-enheder: 19 Emner: 102 Svar: 2.162
Hvis vennerne køre med truggy, vil vil man ikke kunne være med sct bilerne, og omvendt
Det er bare sjovere at køre med så ens biler som muligt, og se hvem der er hurtigst
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 19 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 268
Forskel på Losi SCTE og Losi 8ight-T?