{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Forskel på Losi SCTE og Losi 8ight-T? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

jeg havde egentlig udset mig en Losi ten SCTE, men så kom denne her ind idag: http://www.rcgalleri.dk/marked/RC-enhed/114826-off-roader-losi-8ight-t

Nogle som kan sige noget om hvordan de to kører kontra hinanden? Og er der noget man skal være opmærksom på når den er konverteret fra nitro til el? Er det til at få reservedele til osv?

På forhånd mange tak....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskel på Losi SCTE og Losi 8ight-T?
  • #1   6. jan 2014 Det er to vidt forskellige biler!

De er begge nemme at få stumper til, og det er ret almindeligt med konverteringskit til Losi 8ight.

Losi 8ight er en Truggy, hvor Losi Ten Scte er en shortcourse truck. Losi Ten Scte er bedst på de mindre baner, men hvis du hellere vil køre stærkt og har mere plads at køre på, så er Losi 8ight at foretrække.

Banekørsel = Losi Ten Scte

Freestyle offroad bashing = Losi 8ight

Håber det hjælper dig lidt

• #4   6. jan 2014 Jojo, bevares er en Losi 8ight god på banen - man får nok svært ved at finde noget der kører hurtigere rundt på banen end Losi 8ight.

Men hvis du skal forklare forskellen på de to biler, er det jo ikke særligt hensigtsmæssigt at skrive, at en Losi Ten er god til banekørsel......og det er en Losi 8ight også??

• #5   6. jan 2014 Ville vælge 8ighten hvis du har pladsen!
    Har Ten'en, og den kører skie godt, men kan da os godt være lidt bredvinget hvis ikk man kører ordenligt, men jeg har kørt en del timer med den nu, og faktisk kørt den hårdere end min "gamle" SC8, som nåede at koste mig en mindre krig inden kort tid, hvorimod det eneste på min Ten som er røget, er bunden, men den bad jeg vidst osse selv om smiley

Hvad er dine muligheder?
    Bane, lal på store eller små områder, hop eller noget helt andet??

Problemet med min SC8 var netop at den fyldte ret meget hvor jeg boede før, så det gjorde mulighederne for sjov, lidt mindre, hvorimod min SC10 2wd passede ind over det meste, men efter jeg er flyttet på landet, ku jeg godt bruge en 1/8 eller 1/5 igen smiley
    Så tænk grundigt over hvad du har af plads og om du evt gider at starte 1/1 bilen hver gang du ska køre

• #6   7. jan 2014 De sidste to ejere af den tryggy har sjovt nok deres losi ten stce endnu og tvivler på de nogen sinde sælger dem og det siger vel alt smiley herhjemme står os to og det rigtig som salkin siger det en gammel dame den losi 8ight..... PS har os en tryggy den nye type af dem den kører vel 10% af hvad mine ten stce gør

• #7   7. jan 2014 hvad man køre med, afhænger MEGET af hvad vennerne/klubkammeraterne køre med

Hvis vennerne køre med truggy, vil vil man ikke kunne være med sct bilerne, og omvendt

Det er bare sjovere at køre med så ens biler som muligt, og se hvem der er hurtigst

• #8   7. jan 2014 lige præcis søren vi osse nogle stykker der stort samme biler og hygger sammen smiley

Kommentér på:
Forskel på Losi SCTE og Losi 8ight-T?

Annonce