1.501 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Casper J
Casper J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16

Opbakning?? Driftbane Sønderjylland ?! Opbakning?? Driftbane Sønderjylland ?!

Hejsa Rcgalleri.dk

Som overskriften lyder, er der nogen fra det sønderjyske som søger et sted indendørs at køre er dette nu muligt !

Jeg er selv endnu ikke startet, men i min nysgerrighed indenfor sporten fandt jeg ud af der blev kørt lidt Touring Rc i en lille by der hedder Branderup, som befinder sig 8 km fra Toftlund (6520).. Der køres rent hyggeplan, dog søges der sponsorer og lign til foreningen da den gerne skulle have bedre bane udstyr og lign.. der er ikke andet end tæpper og fantasien pt.

Så jeg kørte derud, og fandt ud af at formanden var en gammel bekendt, så vi snakkede lidt frem og tilbage, og Rc foreningen BLIVER hvis der er medlemmer og støtte nok omkring dette.
Der køres pt hver mandag fra 17-21..

Han ville tilbyde tæppe til banen, en "balkon" vi kan stå på, bander så drift banen ikke bliver forstyrret, og så har vi eller "frit slag" så længe vi behandler stedet ordenligt og betaler de 300 kr 6 mdr koster !

Så jeg tog en stak billeder af stedet, og ville rigtig gerne høre lidt respons omkring dette "driftbane" projekt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opbakning?? Driftbane Sønderjylland ?!
  • Casper J
    Casper J Tilmeldt:
    apr 2013

#1   20. jan 2014 Udsigt til drifthjørnet fra "balkonen"..

profilbillede
  • Casper J
    Casper J Tilmeldt:
    apr 2013

#2   20. jan 2014 Tæppet ..

profilbillede
  • Casper J
    Casper J Tilmeldt:
    apr 2013

#3   20. jan 2014 Touring sidens balkon ..

profilbillede
  • Casper J
    Casper J Tilmeldt:
    apr 2013

#4   20. jan 2014 Her er diverse info om foreningen.

OBS - Ingen drifter ENDNU smiley

profilbillede
  • #5   21. jan 2014 Ser skam spændene ud..
    Super fedt, tror evt jeg vil kigge op forbi en mandag hvor det lige passer ind i min kalender.

Kører i kun drift, eller er det lidt blandet?

• #6   21. jan 2014 Casper, super fedt projekt!
    Jeg har selv forgæves prøvet at starte noget op i Rødekro, så det her er helt perfekt.
    Umiddelbart er jeg meget interesseret, også i at hjælpe.
    Når det kommer til drifting, er jeg en af de oprindelige folk der startede konkurrence kørsel her i DK. Jeg har været involveret i alle de serier vi har haft (RCDSD, D1RC og nu Dot1Drift).

Hvis i har brug for noget, så tøv endelig ikke med at spørge! Jeg hjælper meget gerne.

• Dann B
    Dann B Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 15 Følgere: 14 Svar: 1
    #7   21. jan 2014 Vil helt klart også gerne støtte op om projekte.

Er selv ny i RC drift sporten så et sted at traine ville være rigtig fedt.

• Casper J
    Casper J Tilmeldt:
    apr 2013

#8   21. jan 2014 Hejsa allesammen!! Del endelig opslaget på diverse forums på facebook

Pt er der ingen der drifter, men jeg var ude igår og høre om vi måtte komme med driftbiler og om de ville smide et hjørne lukket af til os hvor vi kan smide banen om hver mandag og ligge bred...

Hans svar "Ja da, i kan tage hjørnet derovre, så kan i også styre fra balkonen" smiley

Jeg er endnu ikke selv startet med at drifte, men indkøb af Chassis og diverse sker næste måned..
    Men derfor kan i andre jo godt tage derud tænkte jeg, jeg vil nok også være der en gang eller to inden jeg selv starter og tegne lidt bane, men ellers vil jeg reklamere for deres forening for at støtte op omkring deres projekt !

Dann - Ud og fyr den af mandag, der er ikke andre der drifter som sagt, ENDNU smiley

Skibsskovhugger - tusind tak, det ville jeg benytte mig af .. kan være du er fra omegnen af Toftlund/Branderup?
    Kunne godt tænke mig at snakke lidt bane/materialer - sving - underlag osv via pb hvis du var frisk på det ? smiley

Rasmus - de kører kun Touring nu - men hvis vi ville køre drift var der nok af plads, en balkon, underlag og tag over hovedet derude .. resten kan du læse i opslaget smiley

Mvh Casper..

• Casper J
    Casper J Tilmeldt:
    apr 2013

#9   21. jan 2014 Der er mulighed til at få det som i vil derude, i skal bare spørge smiley
    Jeg var ude og spørge om "tilladelse" til drift.. og det var der!

• #10   21. jan 2014 Jeg er fra Rødekro, så ikke vildt langt væk.
    Som sagt, hvis vi kan få stablet noget på benene, vil jeg være der så mange mandage som muligt.
    Hvis du er der på Mandag, kan jeg da pakke grejet og komme ud og tegne og fortælle.

Dann er fra Kliplev, og Rasmus fra Augustenborg.

• Casper J
    Casper J Tilmeldt:
    apr 2013

#11   21. jan 2014 Jamen jeg er fra Tønder, men opvokset i Branderup.. Men jeg tager bussen mandag derud, så det syntes jeg vi skal aftale Skipskovhugger !
    Du kan læse tiderne deroppe på billederne..

Vil jeg sgu se frem til. som sagt, selvom jeg ikke drifter endnu vil jeg gerne gøre noget for at banen kommer op.

De kører meget useriøst derude pt, MEN det bliver en lukket driftbane, og enten kører folk ordenligt der ellers så er det af smiley der er mange unger derude, men de skal jo også have lov til at køre med deres.. men de basher rundt .. smiley vil gerne at alle kan komme der med godt humør.. (:

• #12   21. jan 2014 Det er jo hvad man nu er til.
    Dog virker TC og driftbiler ikke sammen på en og samme bane.
    Så får at det kan virke, er det nødvendigt at det er separat.
    Men børnene finder hurtigt ud af hvor sjovt drifting er, hvis der først er en bane der.

Men tiden, lysten og overskuddet er der, til at starte noget op.

• #13   21. jan 2014 SKIP SKIP SKIP ;D

• Casper J
    Casper J Tilmeldt:
    apr 2013

#14   21. jan 2014 Jamen det ville helt sikkert blive 2 seperate baner, jeg tænker at finde noget skibstov til at forme banen til at starte med, så man kan ændre hen af vejen, og det kan pakkes sammen og stilles op mandag-mandag-mandag..

Det ene billede viser et trægulv - det er taget fra balkonen, og efter mine tanker skulle det gerne blive drifthjørnet ..

• #15   21. jan 2014 Det er rigtigt spændende. Hvis jeg stadig boede på Als, så ville jeg også kigge forbi så ofte som muligt. Og stol du trygt på Skip. Han ved hvad han snakker om smiley

• #16   17. feb 2014 Hej er der kommet en driftbane op nede ved jer så kunne det da godt tænkes at vi kom nogle stykker fra varde området nogle mandage ?

• Casper J
    Casper J Tilmeldt:
    apr 2013

#17   17. feb 2014 Hejsa, jep der er så Thomas .. I skal da være velkommen !!

• #18   17. feb 2014 Lækkert kan man os køre på dagslicens der ?

• Casper J
    Casper J Tilmeldt:
    apr 2013

#19   18. feb 2014 Ja, 25 kr koster en dagslicens .. Banen er dog stadig under forbedring med bander og lignende. men der er driftbane smiley

• #20   18. feb 2014 Hej Thomas, en anden ting, nu når i er fra Varde.
    I ved godt at der er en fast bane nede i Esbjerg ikke?

• #21   18. feb 2014 Ja kør os i esbjerg smiley men det er jo onsdag og lørdag kunne være godt med en dag mere engang imellem smiley

Kommentér på:
Opbakning?? Driftbane Sønderjylland ?!

Annonce