{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.988 visninger | Oprettet:

Er en BEC nødvendig? 1/8 BUGGY {{forumTopicSubject}}

hej derude.

Fik jo monteret hele mit setup igår, med ny motor, esc, batteri og modtager meen..

Jeg startede med at køre med en Trackstar 150A og en Losi SC2800kv motor fra min SCTE, hvor jeg hurtigt opdagede, at ved fuld gas, rebootede min modtager, så I med en kondensator og der ingen problemer var!

Så smed jeg det nye setup i, og fik kørt lidt med igår, kun lige 2 min, men da jeg her til morgen, så rigtig vil give den gas, så er det ligsom, at hvis jeg drejer UDEN at give gas, så rebooter den eller ihverfald cutter forbindelsen i 1-2 sek, og noglegange starter den først, i det sekund jeg gir lidt gas, og så funker den igen, lige indtil jeg glemmer at give gas samtidig med jeg drejer ..

Altså, jeg tænker at mit første problem (som er løst) var fordi motorsæt og servo trak for meget strøm, så modtageren gk kold.
Og det ville en kondensator eller ekstra BEC afhjælpe (hvilket det gjorde med en kondensator)

Men hvad hulen gør jeg forkert nu?
Kan det være fordi ESC´en ikke smider nok i dens indbyggede BEC, hvis ikke man gir den noget juice?

Har prøvet med 3 forskellige spektrum modtagere, 2 forskellige 2cell li-po, og 1 3 cell li-po, med og uden kondensator og der er bjælde ændring?

Ville en ekstern BEC kunne løse dette?

ESC´en jeg bruger er en Hobbyking 150A GenII, som er opgivet til at smide 6V@5A til modtager..

please hjælp, for ellers ryger det gamle HK sæt i igen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er en BEC nødvendig? 1/8 BUGGY
Kommentér på:
Er en BEC nødvendig? 1/8 BUGGY

Annonce