1.704 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Ny RC Webshop. Hjælp mig! (spørgeskemaundersøgelse) Ny RC Webshop. Hjælp mig! (spørgeskemaundersøgelse)

Hej!

Jeg har i lang tid arbejdet på en webshop, som jeg gerne vil have op og køre. Jeg er nu kommet til det punkt, hvor jeg mangler noget at sælge.
Jeg har derfor været ved at undersøge RC branchen, som en mulighed.
Derfor har jeg lavet en lille online spørgeskemaundersøgelse, som jeg rigtig gerne vil have i bruger 3 minutter på.

Skulle det her blive en realitet, vil jeg starte en webshop op, med nogle billige priser, men samtid et meget lavt udvalg af varer, pg.a. min startkapital. Spørgeskemaet omhandler derfor jeres holdninger omkring køb af netop RC dele på internettet.

På forhånd, mange tak for din deltagelse!

Skema: https://www.surveymonkey.com/s/RZGZ2QR

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny RC Webshop. Hjælp mig! (spørgeskemaundersøgelse)
  • #1   3. apr 2014 done

• #2   3. apr 2014 Done

• #3   3. apr 2014 Done

• søren S
    søren S Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #4   3. apr 2014 Done

• #6   3. apr 2014 done

• #7   3. apr 2014 Klaret og fik 13 smiley

• Mogens P
    Mogens P Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 2 Svar: 4
    #8   3. apr 2014 done

• #9   3. apr 2014 done ........hvad er præmien for at gennenføre ?

• #10   3. apr 2014 Hvad er højest 1eller 7 ???

• #11   3. apr 2014 Det er 7 ! Men hvilken placering er bedst 1. pladsen eller 7. pladsen?

Det gir skisme da sig selv

• #12   3. apr 2014 Done

• #13   3. apr 2014 Done

• #14   3. apr 2014 Martin S - Du kan få et tak af mig.. TAK! smiley

Zippo - Ja, som Jan skriver, er 1 "det bedste" i det her tilfælde, det du vægter højest.
    Skulle nogle have misforstået det, vil jeg rigtig gerne vide det!

Tusind tak for ALLE der har deltaget! Synes allerede det begynder at danne et nogenlunde overblik over, om det vil være en mulighed.

Nu skal jeg bare i tænkeboksen, og spekulerer over, hvad der bliver solgt mest..

Kapitalen til et kæmpe varelager er som sagt ikke så stort.. Finder nok ud af noget.. Mange tak!!!

• K K
    K K Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 30
    #15   3. apr 2014 Ang betalingsmuligheder så skal der være mulighed for at betale med mit VISA/DK. Til nød kan jeg acceptere paypal. Er der ingen af tingene kan det være nok så billigt, så gider jeg ikke engang overveje et køb.

• #16   3. apr 2014 Jeg håber at du har styr på din demografi og målgruppe. Det er næppe et særligt representativt billede du får hvis det kun er gutterne herinde der svarer.
    Hvis du gerne vil have en sund forretning skal du have varer der appelerer til et LANGT brede publikum end dem du finder herinde, der kunne være interesseret i at købe fra dig.

Ifølge din profil er du kun 17, så jeg håber virkeligt at du har sat dig grundigt ind i forbruger rettigheder og hvad der potentielt kan være af omkostninger, når reklamationerne begynder at komme ind.

• #17   3. apr 2014 K K - Jeg har allerede været igang med at eksperimentere lidt, og haft kontakt til mange forskellige udbydere af betalings muligheder. Men jeg er ret sikker på, at jeg ender med at benytte PPaypal i starten i hvertfald. Fordelen ved det, er at det er gratis, forhold til Ewire eller Nets, som trækker 5-700,- om året. I og med det er mit første projekt, vil jeg helst ligge "så lidt som muligt" i projektet. Forstå mig ret; Jeg vil ikke gå ud og bruge flere 1000,- på ting, for at gøre min shop 100% up to date. Så vil jeg hellere stå til sidst, hvis det hele fejler, og sige.. Nå.. Så har jeg prøvet det, og måske nøjes med et underskud på et par tusinde. Dog vil jeg gerne understrege, at du KAN betale med Visa over paypal, uden at skulle oprette dig som bruger, og uden at blive takseret for div. overtakster som bruger. smiley

Bjarke - Jeps! Jeg er helt enig. Det her er også blot en af de mange faser som jeg skal igennem. Planen er nu bare, at have noget der kører lidt for sig selv, med et par bestemte produkter. Planen er ikke at lave en millionforretning, eller have 100 ordrer pr. dag. men blot for at få et indblik i den verden smiley Jeg giver dig dog fuldstændig ret i, at der ikke vil være den store fremtid inden for dette område. Planen er også at finde et bredt produkt, som flest mulig kan bruge. Altså ikke nødvendigvis en shop, som udelukkende sælger RC dele, men noget mere universelt, samtid med henblik på RC dele, hvis du forstår smiley

Ang. jura, og evt. tab, har jeg ret godt styr på. Jeg er i kontakt med en del iværksættere, på alder med mig, og med samme type projekter. Den vej igennem har jeg fået en masse hjælp.. Det kan selvfølgelig ikke undgåes jeg skal købeloven igennem en gang eller 2 smiley

Tak for dit input!

• #18   3. apr 2014 ik at det kommer mig ved, men hvor meget vil du bruge på vare lager, og hvor meget på webshop og betalings løsning ?

hvilken mærker har du planer om sælge, lige lidt nysgerrig.

• #19   3. apr 2014 Martin S - Det ved jeg netop ikke.. Det kommer meget an på hvad jeg vil sælge.. For at være helt ærlig, har jeg ingen idé.. Websideløsning mm, kan jeg for det meste klare selv. Jeg vil gerne bruge så lidt som muligt, men selvfølgelig vil jeg ligge de penge i det, som nu er nødvendigt smiley

• #20   3. apr 2014 Tak for nogle fine spørgsmål smiley håber du få em shop op og kører med gode varer ;D

• #21   4. apr 2014 Done

profilbillede
  • #22   4. apr 2014 Personligt foretrækker jeg at bruge paypal til køb online, kun fordi det er så meget hurtigere. Det eneste jeg skal gøre, er at trykke køb, og så er det igennem.

Hvis jeg skal til at finde hævekortet frem og sidde og indtaste diverse numre, så kan jeg hurtigt ombestemme mig vedr. Køb smiley

• #23   4. apr 2014 Igen, tak for svarene drenge!

Og Vegas - Helt enig. Men kender folk, som vil fravælge paypal, fordi de ikke rigtig kender paypal's funktioner, og derfor kan finde på at hoppe fra :-9

• #24   4. apr 2014 Oka, lyder mystisk..

Men hvad med MobilePay? Der er jo en ehversløsning, har ikke undersøgt den, men den er nåske værd at kigge på?

Men en ting jeg ikk forstår ved det, det er at MobilPay ikke må bruges til internet handel, men alligevel er der flere shops der tilbyder det. smiley

• #25   4. apr 2014 Bestod jeg ?

• #27   4. apr 2014 Brug pengene på at spille lotto Kasper... Der er der en lille chance for at vinde smiley

• #28   4. apr 2014 Vegas - Jeg tror det har noget at gøre med, at folk måske ikke føler sig helt så "trygge" ved at pengene går til siden. Du overfører penge på en 2. parts side når du betaler via paypal. Fordelen ved Paypal, er at det tilgengæld er gratis.. Dog er der et gebyr på 7%!!! når jeg overfører til min konto. Så altså, paypal koster intet, men man mister en del ved det, forhold til andre betalingsudbydere smiley

Mobilepay kender jeg intet til, og vil helst ikke benytte det, hvis det er sandt som du siger, at mobilepay ikke godkendes til internethandel smiley

Henrik - Et flot 12 tal! Helt fantastisk besvarelse af sppørgsmålene! Du er min yndlingselev! smiley

Lille Per - Ja lige præcis. Jeg er ret teknisk anlagt, og vil gerne sælge noget mere teknisk. Jeg undersøgte lang tid powerbanks, og waterspeakers, men fandt hurtigt ud af der var rigtig mange forhandlere. En ting jeg rigtig meget fortryder, er at jeg ikke gjorde noget ved min idé om at sælge Chromecast.

Hvis jeg begyndte min plan om salget af Chromecast, vil jeg have monopol i godt 2 måneder, indtil at både komplett og Elgiganten begyndte at sælge dem her forleden. Men sådan er det jo smiley

Brian - Så skal jeg jo være over 18! smiley
    smiley

Tak til alle deltagende!

Kommentér på:
Ny RC Webshop. Hjælp mig! (spørgeskemaundersøgelse)

Annonce