9. jan 2011 Følger: 21 Følgere: 28 RC-enheder: 24 Emner: 88 Svar: 685
Den "perfekte" minibasher? {{forumTopicSubject}}
Jaa, som overskriften helst skulle antyde, så ku jeg godt tænke mig at høre hvad "publikum" vurderer til at være favoritten, hvis vi snakker i klassen 1:18 op til 1:14. Hvor der bruges mini esc/ motor (str 280 > 380) da det ligesom er blevet det segment jeg bare er bedst tilpas i
Har som galleriet viser, masser af RC18 fra Team Asso. Har haft lidt andet (Xray M18MT, Losi mini SCT oa) og nu (ikke oprettet) fået mig den første LRP S18/ Anderson MB4.
Har stiftet bekendtskab med Traxxas 1:16, er ikke såå imponeret der.
Haft en Maxam 1:16, SLET ikke imponeret der.
Har kigget lidt efter Losi Mini 8eight.
Er der noget jeg har overset, der bare er VILDT kongefedt??
Hvad bruger i?
Var en tur på en skaterbane forleden og teste min seneste RC18 speed bug. Det var satme fedt, og den holdt til en del, indtil fælgene knækkede sammen.
Syntes de er pissefede, men noget følsomme på drivlinien.
Men, kom med jeres bud og meninger, på forhånd tak
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 23 RC-enheder: 6 Emner: 12 Svar: 800
mar 2006
Følger: 61 Følgere: 55 RC-enheder: 8 Emner: 21 Svar: 389
jan 2013
Følger: 5 Følgere: 7 RC-enheder: 2 Emner: 3 Svar: 570
maj 2012
Følger: 63 Følgere: 56 RC-enheder: 6 Emner: 11 Svar: 261
super hurtig og alt
kender ikke til holbarheden men de er vildt fede og fun faktor er i max
jan 2011
Følger: 21 Følgere: 28 RC-enheder: 24 Emner: 88 Svar: 685
Carlo, Savage XS har jeg også kigget på før. Den er dog liige i det største men klart fed efter min mening også ja Måske en dag, hvem ved.
Ivan, RC18 fejler som sådan ikke noget. Den er megasjov syntes jeg. Dog i nogen henseender lidt spinkel i konstruktionen. Std kugle diff i plast kan let ved forkert justering smelte sammen. Dog ikke et problem jeg har døjet meget med.
Jeg har kun gennem tiden "opkøbt" brugte/ nysamlede "opgivede" modeller, og der igennem opbygget et ret vidt kendskab og reservedelslager til dem.
Dele købes typisk i USA og koster ikke ret meget
Michael og Salkin. Har også kigget noget efter den mini der
Den er supercool. Den ny model, kan se den er ganske betragteligt større end den første version, har de den ved Holte hobby også? kan ikke lige se den på deres side. Kun den gamle og Phent versionen. De forekommer mig liiidt dyre. I sammenligning med hvad jeg kender til RC18 og LRP/Anderson.
jan 2011
Om ikke andet så godt at vide et opkald og forespørgsel til dem kan være en god idé.
Og klart at kvalitet også koster. Og hellere gi lidt mere for noget der holder, end lidt mindre for noget man så hele tiden skal hælde reservedele i
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 24 RC-enheder: 21 Emner: 50 Svar: 523
Jeg har dog lige brændt min motor af min. Hvor køber i andre 280 motorer (ikke brushless)? Synes det er svært at finde nogen...
Hilsner
Peter
jan 2011
Brushed motore ved jeg ikke hvor man finder, andet end ved lidt heldig søgning. Men hvorfor ikke gå brushless? Er det af "retro faste" årsager?
jan 2011
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 24 RC-enheder: 21 Emner: 50 Svar: 523
Bilen er "teknisk set" mine børns, så jeg vil heller ikke ud i for mange opgraderinger, hvis jeg kan slippe.
Tak for tippet - prøver at se om jeg kan finde en brugt.
P.
feb 2008
Følger: 113 Følgere: 101 RC-enheder: 48 Emner: 12 Svar: 327
Dem har jeg en kassefuld liggende af, en hel del alm. og et par enkelte tun modeller,
samme slags der sad i de hedengangne JunDi biler
Den "perfekte" minibasher?