907 visninger
|
Oprettet:
Dæk Savage xs {{forumTopicSubject}}
hej Folkens.
Jeg har erhvervet mig en savage xs til samlingen, og det er et skønt stykke legetøj.
det er efter min mening noget bedre som standart til, at køre onroad (hygge) i forhold til sin bror savage HP.
men det er desværre meget meget hårde ved de bløde dæk, og her kommer spørgsmålet så.
Jeg skal ha købt nye dæk, de standart GT2 Tires D Compound køre fint som en altmulig dæk (køre halv on og halv offroad)
Er der andre gode alternativer til et dæk som som skal køre både og?
dec 2004
Følger: 4 Følgere: 5 RC-enheder: 6 Emner: 6 Svar: 38
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 11 RC-enheder: 9 Emner: 31 Svar: 285
Dog er de originale dæk virkelig lort..!!!
jeg har 2 stk nye du må få en dag du kommer forbi Hvidovre, jeg ville aldrig sælge dem for penge. Hvis du skal have nogle lækre allround dæk så invester i nogle Proline Badlands, du kan se hvordan de ser ud i min profil, de er virkelig gode.. Holte-modelhobby.dk har dem.
feb 2014
Følger: 3 Følgere: 36 RC-enheder: 13 Emner: 54 Svar: 230
Jeg synes ikke umiddelbart jeg kan se dem under din savage xs?
Men jeg skal helt sikkert ha tjekket dem ud
De originale holder ihvetfald ikke mange ture på asfalt.
Tak for hjælpen.
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 11 RC-enheder: 9 Emner: 31 Svar: 285
http://www.rcgalleri.dk/galleri/50585-bil_hpi_savage_xs_ss
feb 2014
De ser fine ud.
Er de nogenlunde at køre på asfalt med?
Jeg kan hellere ikke lade vær med at se på prolines big joe, har du nogen erfaring med dem?
Eller ændre det for meget af bilens køre stil?
feb 2014
¨
Jeg har købt et sæt big joe til det, trods navnet er de ikke meget større end de originale, og køre rigtig godt.
Prøvede et sæt badlands, af en bekendt og dæk mæssig køre de også lækkert med diameteren på hjulet var et hak større end de originale så jeg synes ikke den kørte så "blødt"
Tak for hjælpen.
Dæk Savage xs