1.281 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Hjælp til byg af RC - Første gang ! :-) Hjælp til byg af RC - Første gang ! :-)
Hej RCGalleri.
Jeg er ny til Rc. Jeg har besluttet at jeg selv vil bygge min rc bil, ellers synes jeg det bliver for dyrt i forhold til at købe en RTR. Eller bliver det dyrere, hvis jeg samler & køber dele selv?
Jeg har kig på en EXO Terra Buggy Kit, som kan ses her: http://www.axialracing.com/products/ax90015
Er den for svær for mig, eller hvad anbefaler i?
Jeg kan rigtig godt lide denne her rc bil, for den er sq da fræk?
Det jeg mangler hjælp til er, hvad jeg skal bruge, som fx. Motor, Receiver, Servo Osv.. Hvad skal jeg bruge, & hvad anbefales?
Kh. Tobias.
0 synes godt om
dec 2004
Følger: 14 Følgere: 33 RC-enheder: 19 Emner: 102 Svar: 2.161
1. Da de næsten altid mangler alt el
2. De er næsten altid er opgraderinger af rtr modellerne.
aug 2014
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 5
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 15 RC-enheder: 13 Emner: 66 Svar: 422
Kittet du har kig på er SUPER!!!
sep 2011
Følger: 46 Følgere: 69 RC-enheder: 47 Emner: 23 Svar: 608
Grunden er, at hvis du er ny inden for rc, så vil det være klart anbefalelsesværdigt at finde en bil, der er nem at skrue i. Det er Exo Terra Buggy ikke! Bare en lille detalje som at skulle have roll-cage af bilen gør, at du skal have baghjulene af bilen, og derefter skal der skrues intet mindre end 16 skruer ud, inden du kan komme ind til elektronikken. Det er med andre ord ikke nogen ny-begynder bil, så jeg vil klart holde mig fra Exo Terra Buggy som værende første bil.
Hvis du er helt ny inden for rc, kan det godt være en stor mundfuld at skulle samle og schimme differentialer, samle støddæmpere ordentligt og generelt få justeret bilen til at køre godt.....det er ikke noget man bare lige gør.
Angående pris, så er det som oftest som Søren skriver, noget dyrere at bygge selv. Du kan selvfølgelig godt søge efter billigere motorsæt, sender modtager osv, men mit råd til dig vil være at finde noget der er RTR, hvor du så har mulighed for at købe nogle upgrades.
Håber ovenstående kan bruges.....
apr 2013
Følger: 18 Følgere: 15 RC-enheder: 5 Emner: 14 Svar: 448
http://www.rcgalleri.dk/marked/rc-enhed/125800-bil-hpi-apache-c1-flux---nedsat__
aug 2014
Det var også det som jeg havde i tankerne, da jeg kiggede på et Kit.
Lille Per
Så du siger, at hvis jeg køber en rtr, så kan jeg lige så godt købe et par nye støddæmpere?
uffe s
Jeg har ikke noget imod at fjerne skruerne & baghjulene.
Tommy F
Det er en fed Rc du har dig! Det kunne også være en mulighed!
aug 2014
Har i nogle forskellige dele til at ligge som jeg kunne bruge til den Kit-version af Axial Exo'en som jeg har kig på?
Evt. én som kan hjælpe mig med at vælge de bedste dele til den rigtige pris?
Hjælp til byg af RC - Første gang ! :-)