1.573 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

magnus N
magnus N
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

ny rc bil hvilken? ny rc bil hvilken?

hej smiley

jeg har besluttet mig for at købe en rc igen jeg ved bare ikke hvilke, før i tiden havde jeg en fg marder 26cc som jeg egentlig var glad for , men jeg havde ikke penge til at holde den kørende. så jeg tænker lidt jeg måske vil have en marder igen, men jeg har også kigget på en fg baja buggy og en hpi baja 5b. jeg har hørt at der ikke bliver lavet reservedele til marderen mere er det rigtigt? og hvordan køre en hpi baja 5b har aldrig prøvet en? og hvad med fg baja buggy hvordan er sådan en og lege med? i bunf og grund spørger jeg faktisk bare hvad i fortrækker, HPI eller FG biler, det skal siges jeg ikke har tænkt mig at stoppe alt for mange penge i opgraderinger på den så i skal ikke sige HPI fordi de er fede og køre med når man har ofret i første 5000 på den i opgraderinger. kom gerne med jeres meninger, holdninger eller egen personlig erfaring. hvis i tilmed har nogle billige biler til salg (2500-3000, hvis det kan lade sig gøre) så vil jeg være meget taknemlig tak på forhånd og god aften derude smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny rc bil hvilken?
  • #1   16. dec 2014 jeg har kørt med både Fg og HPI om du tar fg marder eller fg baja så er det den samme bil. jeg ville tag en HPI da jeg syndes de kør Best men til den pris du tænker på ville jeg helt klart tag en rovan baja de holder bar og koster 4000 af ny rtr hos rc kongen

• #2   16. dec 2014 Fg helt sikket jeg har beetle baja og marder er ved og lave en leopard. skal jo lige siges jeg ikke har haft hpi i nu. Er prisen rigtig er alt jo til salg. men der mange fine fg her inde på siden
    mvh peter p

• #3   16. dec 2014 Tag en FG hvis du ikke skal køre på bane. De er meget nemmere at skrue i end HPI.

Evt kig efter en brugt leopard, der får du en fed bil for pengene, som er født med nogle gode upgrades.

• magnus N
    magnus N Tilmeldt:
    nov 2012

#4   16. dec 2014 Det lyder godt, tror bare jeg holder mig i noget fg baja/marder og beetle. Tak for svarene drenge jeg kigger vidre smiley

• #5   16. dec 2014 Godt valg smiley

• magnus N
    magnus N Tilmeldt:
    nov 2012

#7   16. dec 2014 Kan jeg måske få lov at købe din marder? Den dig og ungerne køre med, samt fjernbetjening, til små penge?

• #8   16. dec 2014 kt Rasmussen
    jeg har en baja til salg

• #9   16. dec 2014 Jeg havde taget en HPI... Den er meget federe rent teknisk, men rigtigt diff, manchetter på trækakslerne, federe affjedring... Og så er den større smiley

• magnus N
    magnus N Tilmeldt:
    nov 2012

#11   16. dec 2014 jeg prøver at kigge rundt på markedet herinde, jeg snakkede med en forhandler (fg-hobby) og han siger at marderen ikke har noget fremtid mere, at det er fg baja man skal have eller hpi, men han siger også hpi er noget dyre og skrue på?

• #12   16. dec 2014 Det er det ikke ville sige at du bliver mere glad for HPI i det lange løb

• magnus N
    magnus N Tilmeldt:
    nov 2012

#15   17. dec 2014 Så fordelen ved hpi er at de er billige i dele? Og ulempen for mig som ikke kender noget til hpi er de kan være mere avanceret og skrue på i forhold til fg, er det forstået ret?

• #16   17. dec 2014 jeg vil ikke sige at fg er nemmer end HPI at skruge i.
    det tar lidt længer tid og skilde en HPI ad end en fg men syndes HPI er bygget beder op smiley

• magnus N
    magnus N Tilmeldt:
    nov 2012

#17   17. dec 2014 Så du ville sige hpi frem for en marder? smiley

• #18   17. dec 2014 helt klart eller jeg ville tag en rovan baja 5B

• magnus N
    magnus N Tilmeldt:
    nov 2012

#19   17. dec 2014 Som jeg skrev er valget mellem hpi baja 5b og fg marder og du ville vælge hpi? smiley

• #20   17. dec 2014 en rovan er en kopi baja og passer dele med HPI den koster bar kun det halve og holder fuldt ud lige så godt som en HPI den er bar billiger i dele

• #22   18. dec 2014 jeg har kørt med dem i snakker om og køre med losi 5 nu og den er så meget bedre på alle punkter
    min datter køre med en hpi baja og vil sige både hpi og fg er langt fra så holdbar som losien og der er mere køre glæde
    og det vil de fleste som har prøvet losien give mig ret i
    også derfor mange skifter til dem af dem jeg kender for de kan tage alt du byder den . det kan de andre to ikke

• #23   20. dec 2014 Jeg har en FG Baja med Alugear til salg pris 1500-4000 alt efter hvor meget elektronik der skal med.

• lars D
    lars D Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 36
    #24   20. dec 2014 HPI baja 5b er en dejlig bil, den drejer bare dårligt..... Jeg ville mene at 5B'eren er dyrere at holde kørende end en Marder/FG Baja, og den er mere besværlig at skrue på.
    Køreegenskaberne er generelt bedre på en 5B, eller i hvert fald hvis den havde kunnet dreje smiley
    FG'erne er lette og adrætte, billige at holde kørende og relativt nemme at skrue på, men vælter gerne når de køres hårdt.

Jeg startede selv med en FG Marder som jeg blev rigtig glad for. Jeg ville vælge en FG Baja prisen taget i betragtning!

• magnus N
    magnus N Tilmeldt:
    nov 2012

#25   20. dec 2014 den baja du har skal bare kunne køre og så skal der være fjernbetjening med til den, jeg har et tilbud på en marder rtr 2500

• #26   21. dec 2014 Jeg prøver at finde den frem i morgen og får den startede op.

• magnus N
    magnus N Tilmeldt:
    nov 2012

#27   21. dec 2014 men hvad med fjernbetjening? er den klar til at køre 100% til 2500?

• #28   23. dec 2014 Jeg fandt den frem og fik den renset, der mangler lige nogle småting, som jeg er ved at få fat på, så efter nytår burde den være kørende.
    Der kan godt være en Graupner 2.4Ghz sender med, så er det kun brændstof, og en lader til modtagerbatteriet der mangler.

Kommentér på:
ny rc bil hvilken?

Annonce