1.190 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hvilken Drone? Hvilken Drone?

Hej Rcg
Leder efter en god drone for en af mine venner, budget ca 2000-3500kr
Det må meget gerne være en man kan bygge selv.
Er helt er selv på bar bund, men da jeg sagde jeg ville hjælpe, må man jo gøre en indsats.
Har har "ingen ting", så som oplader eller sender.
Skal bruges til at hygge flyve og tage billeder/video med gopro.
Håber i vil hjælpe, på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken Drone?
  • #1   23. jan 2015 jeg har selv sådan en her og den er jeg fint tilfreds med men sys ikke der regtigt er plads til et kamera ud over de små som der ikke har den ville opløsning men til hygge flyvning er den go http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__56417__Turnigy_SK450_Quad_Copter_Powered_By_Multistar_A_Plug_And_Fly_Quadcopter_Set_PNF_EU_EU_Warehou.html

• #2   23. jan 2015 Et godt råd ville være også lige at sætte sig ind i reglerne omkring flyvning med droner og også vedrørende at filme med sådan et bæst:-)
    Specielt det med forsikring hvis der skulle ske noget da det er de færreste selv skaber der dækker i tilfælde af uheld.

• #3   23. jan 2015 Han bor ude på landet og reglerne har vi lige læst smiley

• #5   23. jan 2015 der er meget der skal bygges og justeres men så lære i også noget smiley

• #6   23. jan 2015 Jeg har sådan en du linker til og gerne vil ha'. Det er absolut ikke en begyndetr Tricopter. Bygge kvaliteten er også sådan lidt lalle agtig i det. Der skal opgraderes nogle ting på den før den kan flyve nogenlunde ordentligt. Det er også vigtigt at der bliver valgt en GOD servo til halen på den. Yaw mekanismen er rent ud sagt noget lort, den skal opgraderes med nogle andre lejer m.m

Du kan iøvrigt se den i en af mine RC enheder foto albums smiley Den har så ikke VEctor på mere, men et CC3D istedet.

• #7   23. jan 2015 En AR Drone 2.0 har det hel og til en fornuftig pris inden for jeres pris klasse smiley

• #9   24. jan 2015 Eller en 300qx

• #10   24. jan 2015 Kigger efter mulighederne.

• Magnus J
    Magnus J Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #11   24. jan 2015 Skal det være let og lige til er DJI Phantom en god mulighed der er lader, batterier og fjernbetjening med så har man alt hvad man skal bruge og vis man en dag vil opgrader kan man stadig bruge laderen og batterierne smiley

• #12   24. jan 2015 300qx har safe zone. så du ikke kan flyve ind i dig selv... og gps return Home. . så er den også lidt til mere sport og akrobatik. . også mulighed for at monterer en gimble., dog skal man lige købe nogle hårdere blade. du mangler stadig en dx6.. men de kan købes brugt til ca 500-600 kr.. Så har du også en sender du kan bruge til andre modeller som helikopter og flyvere med spektrum..

• GeekGarage
    GeekGarage Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 1 Svar: 9
    #14   27. jan 2015 Skal din ven ud og have noget der er nemt at gå til så er der ingen vej uden om DJI. Selv om jeg ikke vil anbefale det

Jeg har selv Talon Tricopter og som nævnt tidligere, skal den opgraderes lidt, faktisk er det bare en ekstra thrust bearing på hale delen og så en længere skrue (M3*30)

Med fragt moms og fuld afgift hvis man oplyser den rigtige pris, og identisk med min dog uden lys og video udstyr men med Turnigy 0.07ms fuld metal digital servo 2.5kg)
    Tæt på 3000 kr. så skal du have radio minimum 6CH, oplader og batterier (S3 eller S4 4000+ mAh)

Ellers så se om den stadig er på markedet den til 2000 med fjernbetjening og det hele

Link til et par videoer af min
    https://www.youtube.com/watch?v=utMeVCmAZaQ&list=PLKvpI7SRt4Ajqe69RwON7cOMQ2iPNvOT7
    Det skal lige nævnes at sådan som den flyver i videoerne er helt uden kalibrering det er bare den seneste udgave af KK firmwaren (KK2.0 boarded)

og kan vi ikke godt kalde dem for multirotors i stedet for droner, det er så negativt et ord smiley

• #15   27. jan 2015 Er allerede blevet rettet i at det er forkert at sige drone, men at det heder en multiroter smiley
    Er blevet forslået en rcexplore tricopter, da han sagde den skulle være bedre.
    Men det er da ikke mange ting der skal ændre på hobbyking's før den skulle flyve godt, eller hvad?

• #16   27. jan 2015 Nu syntes jeg ikke at drone skulle være et negativt ord, da det udspringer fra uav (unmanned air vehicle) også kaldet droner, men det er i hvert fald den forkerte betegnelse :).

• GeekGarage
    GeekGarage Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 1 Svar: 9
    #17   27. jan 2015 det eneste jeg har ændret på min er den ekstra thrust bearing og en længere skrue så der er plads til den thrust bearing og min spiller max, se min videoer, det er default KK2.0 board v1.6+ FW i tricopter mode jeg bruger 750kv motore fra NTM og 10*4.5 slow fly props. Så har jeg 30 amps ESCer på som er opdateret med SimonK firmware for en bedre opløsning i reguleringen

Kommentér på:
Hvilken Drone?

Annonce