{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Offroad opsætning? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har gode erfaringer omkring justering af bilens højde til brug på offroad baner?
Normalt skulle man mene at jo højere jo bedre, men jeg syntes blot at den bliver alt for ustabil, og også lettere vælter lige efter et hop. Overvejer derfor at sænke den maks. -Meen er det en god idé????

-Andre tips til opsætning af MonsterTruck til Offroad baner?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Offroad opsætning?
  • #1   27. sep 2005 Det kommer meget an på kørestil. Jeg kører bedst med en lav og blød undervogn

• #2   27. sep 2005 Ja det er jo lige det!
    Jeg har nok en tendens til at køre lettere aggressivt, og det kan ved en lavere opsætning selvfølgelig give flere skader... er bare sindsygt træt af at vælte rundt og tabe greb i svingene, så et lavere tyngdepunkt ville måske hjælpe.

• #3   27. sep 2005 En monstertruck er jo ikke bygget til at køre på bane.. Den er derfor meget høj og ustabil, men kan kravle over mange forhindringer.. Derfor.. hvis du skal køre på bane.. så sænk den alt hvad du kan.. så får du en mere stabil bil.. Hvis man kigger på en Stadium eller buggy hæver og sænker man dem alt efter hvilke baner man kører på..

• #4   27. sep 2005 Jeg har lige justeret min nye hyper 7 pro buggy op da den var blevet lidt slit på den bagerste del af undervognen, så den skal jo heller ik være så lav at den ramler på jorden efter et hop

• #5   27. sep 2005 En buggy skal bunde ud, altså det er bunden som tager stødet over et hop.

• #6   27. sep 2005 Kontakt den nærmeste offroad klub og hør hva deres erfaringer er hva angår opsætning, du kan jo være heldig at de har lavet et setup sheet til din MT.
    men bare at voldsænke den duer ikke man ændrer droopet med på den måde og når det kommer til onroad så betyder droop utrolig meget, da det jo har betydning for hvor livlig din RC er i svingene om den smider meget med bagenden, eller om den er rolig.

• #7   27. sep 2005 du kunne jo tag og gå ind på www.team-holte.dk... der står alle opsæts for buggy inferno mp777 sp1 og sp2... bare et råd smiley

• #8   29. sep 2005 Med alt ære og respekt for buggier, så er det trods alt noget helt andet end en MonsterTruck. Dog føler jeg mig alligevel lidt inspireret! -Vil derfor forsøge mig med lidt skidplates til bunden og så sænke den... Så det bliver lidt som en StadiumTruck... Med buggy undervogn :o)

Kommentér på:
Offroad opsætning?

Annonce