{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

steel spur gear.. {{forumTopicSubject}}

hey there..
når jeg køber en af de der steel spur gear til min savage., så er der ikke de der papskiver med., som det er man får med til plastik spur gearet..., hmm.., hvad gør i der noramlt., ?? for jeg har pillet det gamle pap af, fra et smadret spur gear jeg har haft liggende., og så brugt pappet til steel spur gearet.., men synes ikke det virker som den rigtige måde., for pappet ligger jo kun på 3.punkter..???
skal det være sådan.., eller er der noget jeg mangler..???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  steel spur gear..
  • #1   31. dec 2007 har os limit dem godt og grundigt på..., taget dem fra plast og smidt over på..., men der er jo kun 3 anlægsflader på steel spur gearet.., og det virker da lidt underligt., og ikke særlig godt lavet.., så kan da ikke passe det skal være sådan..?? der fælger jo heller ikke papskiver med til steel som det gør ved plast., så er man tvunget til at købe dem ekstra for 51kr for 2 stk´s... synes det virker lidt mærkeligt det system., kan da ikke passe det med man skal ligge det på kun 3 anlægsflader.., det holder da ikke særlig meget power fra motoren så.., hmm..??
    kun mig det synes underligt for at et plast er bedre lavet end steel..??


  • #2   31. dec 2007 Jeg har et steel spurgear fra hpi, og jeg har aldrig haft så mange problemer før ..

    Jeg går tilbage til plastik spurgear, så køber jeg bare omkring 5 stk.

    Utroligt at jeg har spist 5 hpi racing bells á 130 stykket, og så lige det steel spurgear til 500 kr.

    Long live the plastic spur


  • #3   2. jan 2008 Forstår ikke hvad folk har imod steel spur gear.
    Har selv et 52 tands og jeg har kørt med det i over et år... Jeg har aldrig haft problemer...


  • #4   2. jan 2008 et 52Tands..? damn så må den os bare flyve op i omdrejningerne hele tiden da..., jeg kan ikke engang køre ordentligt med en 17/49 tands gearing.., så kører den bare begge gear ud lyn hurtig... går ud fra din motor ikke er særlig kraftig., eller også tøffer du rundt som en bedstemor med din bil.. ;D siden du ikke har problemer med spurgear da alle andre jo har..

  • #5   2. jan 2008 Jeg har en LRP spec3 .28 motor på min savage, den yder 3,89hk efter sigende.. Ved ikke om det har betydning for alle de koblingsklokker jeg har kværnet, for de har i hvertfald kostet mange penge for mig!

    Jeg vil give den et skud med plastik spurgear, og hvis ikk det virker.. Ja så smider jeg lortet ud ..


  • #6   2. jan 2008 Jeg kør med en 16 Tands klokke

    http://www.rcsiden.dk/shop/hpi-racing-clutch-14367p.html

    Og så lige sorry for det med de 52t spur gear, det er mig der sad og tågede lidt tror jeg... det er en 47. der er sku lidt forskel... Min fejl...

    http://www.rcsiden.dk/shop/hpi-steel-spur-14641p.html

    Jeg har en savage 3.5, det er en Nitro star 21BB motor.. kør udmærket, men skal da snart have en ny med noget mere ryk i...


  • #7   3. jan 2008 hehe.., kan jo ske nikolaj R.., synes os det lød lidt vildt.. smiley
    jeg prøvede med et 51tands gearing engang., men det var den bestemt ikke glad for at køre med..., ikke fordi den gik på baghjul hele tiden.., det var som om der ikke var nok modspil til motoren., så den trak bare begge gear ud lyn hurtig.., wierd men råden at køre med.. vil sige med større motorer skal man nok have en rimelig høj gearing., ellers for motoren ikke det modspil den skal have.., svært at forklare måske., men efter erfaring synes jeg den holder den teori.., smiley


  • #8   3. jan 2008 Oilfukker jeg kører som sagt med en stor motor, og min gearing var 16/52 men den bliver nu 16/49..

    Den gik på nummeren konstant, men den fik jo også noget at trække selvom gearing var så lav..


Kommentér på:
steel spur gear..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce