{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sensor
  • #1   4. apr 2008 Den skulle være mere behagelig at bruge fordi vægten ligger direkte oven på hånden plus den er lettere end flere andre af de gode sendere jeg syntes den er lækker at bruge også fordi "rattet" er vinklet lidt.
    Du kan måske ha fat i et sæt hex nøgler i Inch. mål til at rette skærmen med.
    Jeg var så heldig jeg har en kammi i USA som sendte mig et sæt kvit og frit.

• #2   4. apr 2008 Jeg tror at jeg har en liggende fra mine Associated biler.

Noget af det jeg lod mærke til ad jeg pakkede den op var at man skal kramme den en del for at holde den og trikkeren den ikke er behagelig.

Men som sagt kan det være at jeg ændre mening når jeg får nogle batterier i og kommer ud at køre med den.

• #3   4. apr 2008 ja det er jo noget andet end andre pistol fjernbetjeninger.
    Det eneste ved gassen jeg ikke er så tilfreds med er at man ikke kan ændre gas/bremse forholdet den er permanent 70/30 men jeg har nu en teori om at jeg kan varme den del af speederen som røre den øvre del af ens finger også bøje den lidt så man ændre lidt på gas/bremse forholdet så det kommere tættere på 50/50

Kommentér på:
Sensor

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce