MTA4 - Monster GT

MTA4 - Monster GT

Medlemmer: 28
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder
1.306 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Total skadet MTA4 Total skadet MTA4

Nu har jeg så set det med.

Jeg solgte i formiddags min MTA4 med LRP motor, til en gut der havde en i forvejen hvor jeg tog den i bytte som noget af prisen. (den manglede en del skruer og kunne ikke køre.

Jeg var så med ham nede på et græs areal og køre hvor den rigtig fik noget tur imens jeg justerede den ind til hans brændstof, det var altsammen godt, den holder jo til at blive kørt hårdt.
Men så har jeg godt kunne høre at den har fået nogle klø et sted her i byen i lang tid her i aften, og det ender med at han står her omme med den og siger at den væltede og nu sider det hele fast.

Men det viser sig at den har fået så mange bank der kan ligge på den, omme på vores ATV bane, og til sidst ramt ned på en træstup fra et hop.

De umidelbare skader ved løs gennemgang:
Begge de blå aluplader under bunden bøjet
Foreste diffhus slået ½ ind under bilen(de foreste skruer er revet ud af huset, så hele styre arangementet står skævt.
2 bodyposts knækket.
2 skruer fra bunden op i motor mount har fået klippet hovederne.
Chassi rammen bukket ved de 2 skruer der ikke knækkede i motormountet.
Motoren har muligvis taget intern skade ved styrtet men ikke udvendigt.

I forsøget på at finde ud af hvorfor spurhjulet ikke ville køre rundt længere, havde han spurhjulet af, men mente ikke at der var nogen årsag til at de 6 stifter skulle side der, så de var ikke kommet i igen.
Og alligevel havde han ikke lige opdaget at motoren sad trykket ind i spurgearet og at det var derfor den ikke kunne køre rundt.

Jeg skulle lige lætte hjertet, det var sku sørgeligt at se min fine bil ombygget på den måde på en aften.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Total skadet MTA4
Kommentér på:
Total skadet MTA4

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce