{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.503 visninger | Oprettet:

Tamiya TT01 Drift Spec {{forumTopicSubject}}

Tamiya TT01 Drift Spec = Drift rc
Kan man få nogle alternativer der er bedre eller.
Tænker på hvor får man mest for pengene samt noget som duer...det skal ikke stå til pynt men bruges.

Slid dele vil der altid være... men hvilke dele skal man opgrade nu hvor man skal samle den. Så kan man ligeså godt gøre det fra start.

Tamiya TT01 Drift Spec som standard hvile dele er dårligere...
Skal køre drift og ikke race. Controller hvilken skal man have og servo...nogle der har en del viden om de her Tamiya TT01D

mvh Long.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tamiya TT01 Drift Spec
  • #1   3. sep 2008 Har du tilfældigvis et link til den "verdenklasse" drifter du refere til.
    Jeg er ret ny indenfor faget men ja vil gerne bygge en bil der kan køre og som så endda køre godt ... kigger lige på din profil rc...

• #2   3. sep 2008 Jo har hvis set video af den i action smiley den triller godt...

Tænkte findes der ikke en dansk RC wiki omkring el-biler og alle de dele man kan få...beskrivelse hvordan det fungere i teoerien og praksisk...som sagt helt blankt på dette område... smiley

• #3   3. sep 2008 HB Cyclone S Drift VS Tamiya TT01 Drift

Så hb en bedre build eller?

Kan man få lygtehus til HB os kiggede på TT01D fordi der var lys med. Vil gerne gøre om aftenen os og kunne se bilen hvor den befinder sig så det ekstra geil det med lys blink og bremse.

En ting er bilen så der de enheder man skal bruge for at komme ud og kører. Man får mere ud af det ved at samle dele selv frem for en RTR udgave ik...

For at være køreklar mangler du:
    -Sender og modtager - hvad for en sender skal jeg have her. fand nogle hvor den selv scannede efter en ledig kanal så man ikke skal bruge krystaller det jo smart hvis man kører 6stykker eller mere at man ikke forstyrre hinandens biler.

-Servo - Noget med man skulle have jern tandhjul det...mindre slid og mere præcis styring...det vel sandt nok..hvilken servo er så egnet til drift for præcis hurtig styring er nødvendig

-Fartregulator (ESC) - hvad er dette...kan forstå den justere farten men hvordan..så man accelere sig op eller hvad er det lige.. forklaring tak smiley

-Motor - Ser flere biler snakker om turns at det skal være over 15 turns men hvad er "turns" lige. lidt teori smiley

-7.2V batteripakke og lader- Jo større batteri jo mere juice til bilen..Hvilken batteri findes der med god power så man ikke skal lade hele tiden.

Hvor der er batterier skal man os have ladere...så hvilken en her.

Tror det er de spg jeg har lige pt.

• #4   3. sep 2008 hehe.

ang kontroller så burde en 2.4gHz som selv kunne finde en ledig kanel at arbejde på s¨man kan kører med flere...

men motoren skal den ikke bare have rigeligt med moment så den kan smide bagenden...dvs hvis den har lavere turns så spinder den mere og højrere turns mere moment

• #5   3. sep 2008 et godt alternativ er en hpi e10! den er fantastisk

• #6   3. sep 2008 hpi e10 - hvordan står det til med reserve dele til den...er de til at skaffe i landet rundt omkring...

• #7   4. sep 2008 hvor bestilte du den fra.

• #8   4. sep 2008 det fede ved tt-01erne er at du kan få dele til dem overalt. smiley jeg ville nok skifte: kardan, styrtøj og nogle andre småting.

• #9   4. sep 2008 Det med at kunne få dele er da en rar ting så man ikke skal til at producere dele selv...det holder jo ikke...så er mere til biler hvor man kan få dele uden besvær så man kan repere og fixe sin bil...ellers bliver den jo mere eller mindre erklæret rip...

Men dvs TT.01D er valget hvis man skal have en okø drifter hvor reservedele er rimieligt tilgængelig og prisen er okay og der er opgraderes muligheder så man kan tilpasse den efter sin egen smag...?

• #10   5. sep 2008 det kan man også få til e10 de er bare lidt dyre men også MEGET bedre deres gevind undervogn styre for vildt har jeg læst

• #11   6. sep 2008 E10 hvor kan man læse om den henne....

Hvad med remtræk? har hørt at Cyclone s skulle være perfekt balanceret ...

• #12   6. sep 2008 du kan købe den på www.b2bonlineshop.dk og de kan sagtens levere dele til den ellers kan du købe den på www.apexmodels.com der har de også alu dele til den

• #13   7. sep 2008 ang modding af E10 kan man let putte led lygter på...indtil videre kun faldet over TT01 med led mulighed...

• #14   10. sep 2008 den kan man sagtens jeg har så sat en blæser i stikket på min men du kan sagtens sætte led på den uden problemer

• #15   11. sep 2008 Hvilken controller af disse er gode? er der andre?

(link fjernet)

eller

(link fjernet)

• #16   12. sep 2008 fra b2b ser man to billeder? den øverste nedenunder...får man det der er på billede 1 i toppen eller billede 2 i bunden.

• #17   12. sep 2008 har ikke købt rc'en endnu ved nemlig ikke hvilken så undersøge hvilken dele jeg skal have fat i ....

http://www.b2bonlineshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=110_317&products_id=3361

TT01E - Enhanced model? vel ikke egnet til drift...

E10 DT Kit / Toyota Soarer JZZ30 *UDSOLGT*
    (link fjernet)

men er reservedele og dele ikke dyre til E10? hvor er der af muligheder her frem for TT01D hvor den kommer med låst diff?

• #18   12. sep 2008 E10'ern OG Cyclone det to forskellige biler ik.

E10 ser ud til at være mere beskytttet hvilket jo er godt mod små sten osv

http://www.hpiracing.com/kitinfo/708/

men hvor kanm na så købe reservedle kan ikke se inde på b2b..

• #19   12. sep 2008 nice nok...så det billigere...

Sprint 2 Drift - er det deres alternativ til TT01D drift udgave.

eller kom E10 senere bedre udgave?
    for at E10 skal kunne drifte godt så det bare at låse bagerste diff ik,. er det let..har hørt noget med one way shaft? hvad er de til

Kommentér på:
Tamiya TT01 Drift Spec

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce