Forbedring af køreegenskaber på E-revo {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg kørt med standard og brushless E-revo og der er 2 ting, der efter min mening, skal ændres for at man får markant bedre køreegenskaber.
1.
Man skal udskifte det standard ”Part 5343X Mount, steering arm/ steering stop” til det med max travel steering.
Der er en guide i den ”owners manual” der følger med bilen http://www.traxxas.com/PDF-Library/5605_manual.pdf side 26.
Så kan bilen dreje skarpere end som standard.
2.
Det jeg har opgraderet mine E-revoer med, der har bidraget mest til forbedring af køreegenskaberne, er helt sikkert ”Sway bar kit” eller på dansk krængningsstabilisator. Jeg har valgt Traxxas egen ”Part 5498 Sway Bar Kit for Revo/3.3 & E-Revo” Det tager ca. 45-60min. at montere.
Efter monteringen af sway bar kit kører den 10 gange så præcist og drejer meget mere kontrolleret.
Sway bar kit er et must have.
Andre der har forslag, og helst med egne erfaringer, så kom med dem
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.630
Synes dog at min styrer godt nok med std steering stop på, har dog ikke fået prøvet at sætte max travel på endnu, men det gør jeg nok i løbet af ugen, når jeg alligevel skal skille den lidt ad, for at sætte Mamba power på
dec 2008
Følger: 11 Følgere: 12 RC-enheder: 9 Emner: 5 Svar: 86
Glæd dig til ny motor....det er så sweet med den ekstra power....især når du også har prøvet standard
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.630
dec 2008
Håber I kan se forskel med og uden......man kan ihvertfald mærke forskel når man kører
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 8 Emner: 24 Svar: 365
dec 2008
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 8 Emner: 24 Svar: 365
Forbedring af køreegenskaber på E-revo
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside