{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

Thomas B
Thomas B
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 27

ØV!!!!....Min AX10'er er kaput {{forumTopicSubject}}

ØV...HULK......SNØFT......For en i hulen hvor surt og så lige op til påskeferien med det godt vejr!!!!!

Her sidder jeg og arbejder på min AX10'er.... Nye dele var ankommet med posten fra USA og de skulle monteres.

Bl.a. har jeg indkøbt et sæt MIP C-Drive Spline aksler i metal, så de originale af plastik må lade livet. Så da jeg sidder og afmonterer de gamle aksler, binder den ene inde ved gearkassen. Måske har den fået en lille klat "Lock-Tite" for meget da den i sin til blev monteret. Men ENDELIG kom den løs!

OG JA TAK.... Det gjorde akslen inde fra gearkassen også!!!!!!

Resultat: En knækket "Outdrive Shaft" (part nr. AX30404). Og det er ikke lige sådan en man ligger inde med som reservedel....... ØV ØV ØV!!!!

Så min AX10'er kommer ikke ud og køre før den er skiftet... SURT!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØV!!!!....Min AX10'er er kaput
  • #1   9. apr 2009 ja det er surt

• #2   9. apr 2009 Godt klaret, det er sku´ surt når sådan noget sker men der er vist ikke andet at gøre end at få fat i noget nyt, eller måske tun dele.
    Jeg tvivler på at der er nogen der ligger inde med lige de dele i reserve, det er godt nok sjælden man komme der ind smiley
    Og kommer man der ind, er det som regel fordi der er noget i stykker og så er vi lige vidt smiley

• Thomas B
    Thomas B Tilmeldt:
    jul 2008

#3   9. apr 2009 Stumperne + lidt ekstra for at dulme smerten, er allerede bever bestilt over nettet fra USA:
    - Long Set Screws for Links (17 each) (same as Axial Racing M3X16MM Set Screw (Black Oxide) #AXA186)
    - Axial Racing Outdrive Shaft (2PCS.) #AX30404
    - Axial Racing M3 Nylon Locking Hex Nut (Black)(10 pcs) #AXA1053
    - Axial Racing Flanged Ball 3X5.8X7MM (6pcs) #AXA1331
    - TCS Black Anodized Aluminum Upper Link/Servo Mount for Axial AX-10 Scorpion
    - Axial Racing Upper Link Plate for Axial AX10 Scorpion #AX30497
    - Integy MSR10 Shock (4) for AX10, SILVER
    - Hot Racing Hard Anodized Aluminum Center Gear Set for AX10 Transmission
    - AX-10 Linkage Set
    Så skulle der også være lidt at kaste sig over når det kommer frem. Men det er da træls når man lige havde sat sig i hovedet at der skulle bygges til den store guldmedalje......

• #4   9. apr 2009 Surt, har prøvet noget lignene med min tamiya tt-01 smiley Men til gengæld fik jeg samlet min axial idag, skåret en del af karrossen så den ikke rammer på, så nu kører den også smiley

• #5   9. apr 2009 Heyyyy
    Jeg troede kun du fik knækket en dims smiley efter du har skiftet alt det du har bestilt, kan der ikke være meget tilbage af den oprindelige vogn.

Men jeg kender godt problemet, efter at ha´ knækket endnu en dims på min Slash, overvejer jeg kraftigt at sætte en større motor i smiley
    Knækker tingene, skal der bare mere drøn på smiley

• Thomas B
    Thomas B Tilmeldt:
    jul 2008

#6   9. apr 2009 Nææææ, måske kun en enkelt skrue, lidt fedt i gearkassen og så lige et klistermærke...... smiley

Nogen gange skal der bare lidt ekstra til for at dulme smerten over en ødelagt ide/drøm........ Og denne gang gik det vist lidt over gevind....:-)

Kommentér på:
ØV!!!!....Min AX10'er er kaput

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce