indkøb :D {{forumTopicSubject}}
jah, så var man jo lige i hobby world for at købe en ny lader til alt sit grej. har længe kigget på de her computer ladere, så efter meget diskuteren blev valget så en hyperion EOS-0606i ac/dc
den virker bare perfekt. lader hurtigt og effektivt og har endda en inbygget balancer og så jeg så alligevel var i butikken blev der squ ogs lige købt nyt beklædning til min giles-202. og nej det sluttede ikk der xD for så faldt jeg lige over et nyt batteri til min sender, så i stedet for kun at ha 2500 mah bat sidder der nu et på 3000, kunne bare ikk la vær.
og sidst men ikke mindst så jeg ogs nogen hjul xD er så træt af de små hjul der sad på min giles der er så svære at komme rundt på banen med, så købte lige nogen der er større
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Karsten
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 14 Emner: 6 Svar: 44
Når jeg skal besøge hobby-pusheren, så skal jeg helst have lige penge med og lade Dankortet blive hjemme, ellers ender det med, at jeg har halvdelen af butikken med hjem, i mit tilfælde er det slet ikke nødvendigt med en sælger til at overtale mig... hehe..
Jeg har engang præsteret, og tage ind for at købe to X-taller, men kom hjem med et Futaba T7C 2,4Ghz anlæg og 3stk R617FS modtagere... hehe...
Jesper
sep 2007
Følger: 50 Følgere: 52 RC-enheder: 13 Emner: 52 Svar: 303
åhhh tænker man den er bare lækker ok 2500 for kroppen
aåååhhhh hvad en fed motor og esc ok 3250 for motor og esc
nøjjjjjjj nogle lipo fuck dem må jeg eje ok 1900 for 4s 5000mha 35C
ja så fik man brugt lidt der
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 44
apr 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
indkøb :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside