E-revo opgradering {{forumTopicSubject}}
Jeg har også skrevet dette på forumet men håber meget på at kunne få noget hjælp her inde fra da alle jo har E-revo hvoraf de fleste er opgraderet.
jeg har haft min E-revo et stykke tid efterhånden og syndes det er på tide den bliver opgraderet da jeg nu har fået skaffet nogen penge igen
Min plan er at skifte til en børsteløs motor og eventuelt købe nogen nye hjul (for sjovt)
Men da jeg ikke har så meget forstand på børsteløse håber jeg meget der er nogen der kan hjælpe mig lidt
Min E-revo er helt som da jeg købte den og jeg kører med lipo batterier.
Hvis i kan sige mig hvor jeg kan købe en motor (og fart regulator) og hvad det kræver at skifte. planen var at jeg selv vil prøve at skifte den men jeg ved ikke om det er noget man skal havde en forhandler til.
har også hørt noget om at man skal skifte ens tandhjul ud hvis man opgradere den. Hvis dette er rigtigt vil jeg meget gerne vide hvilke.
Hjulene er mest for sjovt så hvis der er nogen der kender et sted jeg kan købe dem biligt ville det være nice!
Håber meget der er nogen der kan hjælpe
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.766
du kan købe ezrun 150A systemet og der anbefaler jeg det med den "store" motor på 45mm dia og 2000kv og så kan du finde hjul næsten alle steder. på ebay.com er det billigest med ezrun komboen. husk der kommer told og moms på når du køber uden for eu.
hvis du skal prøve en billig løsning så kan jeg anbefale hobbyking 100A esc med en mamba neu motor på 2200kv og så med 4cells lipo så har du en ok løsning som ikke har kostet en arm og et ben.
hobbyking.com har den esc jeg snakker om
mvh k
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 10
(link fjernet)
Syndes umiddelbart den ser god ud, er det ikke nogen lunde det samme ?
hvis ikke hvad er forskellen.
(Den du snakker om er denne ik?
http://hobbyking.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9127&Product_Name=Turnigy_Brushless_Car_Power_System_2350Kv/150A )
Ved godt jeg ikke har meget forstand på det så jeg må jo spørge til jeg lærer det.
sep 2008
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 22 Emner: 15 Svar: 268
Håber det hjælper dig.
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 1 RC-enheder: 3 Emner: 6 Svar: 20
E-revo opgradering
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside