1.054 visninger
|
Oprettet:
Taulov "SLASH" Bowl {{forumTopicSubject}}
Hejsa drengene
Jeg kan hermed sige jeg OGSÅ har fået mig en slash! (dog den goe gamle 2wd) ...
Jeg vil gerne arrangere et Taulov Slash Mesterskab - for alle os og evt. andre med slasher i nærmeste fremtid ...
Hvad syntes i om ideen ? -
jeg vil mene vi skal have en smule bedre vejr før det bliver aktuelt.
Jeg tænker lidt noget med at køre en strækning på tid, en strækning hvor der køres med alle biler samtidig (race) ... en hoppe konkkurence (højde eller længde - evt. stil points)
Bare lige nogle ideer jeg smider op.
Hygger
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 31 Svar: 453
Eller vi bare skulle grine dagen lang - drikke en enkelt øl også lade setups være setups og dermed ligegyldigt.
Jeg er ligeglad et eller andet sted
jul 2009
Jeg brygger lidt videre
nov 2007
Følger: 201 Følgere: 190 RC-enheder: 9 Emner: 114 Svar: 461
Men jeg ville da gerne være med til at hjælpe / Kigge på
Jeg kan vel også få lov at køre med min Rustler ? Det ville self. bare ikke tælle med i konkurrencen, selvom jeg nok ikke ville have nogen chance mod jer Slash bustere ! ?
jul 2009
Meeen tror nu nok vi kan finde ud af noget - om vi så tager det den ene eller anden vej. Syntes bare det kunne være griner at lave race hvor folk er bare lidt lige (med undtagelsen af 4x4 eller 2wd) ...
Ja det blev en brugt 2wd jeg fik fat i til en god pris - på sigt når hypen omkring 4x4 har lagt sig håber jeg den kommer på tilbud fordi så napper jeg den.
Men skulle primært bruge en slash til ren bash, derfor brugt 2wd
PS: Jeg har ikke noget imod en Rustler Mike - der skal være plads til alle så kom du bare med den ! Regner også med min knægt tager med sammen med hans elskede Summit. Tror ikke vi skal gå så højt op i om det lige er slash eller ej - det var mere ideen der slog mig med alle os i trekants området med slasher hehehe.
nov 2007
Følger: 201 Følgere: 190 RC-enheder: 9 Emner: 114 Svar: 461
Synes sku det er alt for fedt at din dreng har en Summit, Den er jo næsten størrere end ham !
Jeg tager mit nye Spejlrefleks kamera med til Taulov så vi måske kan få nogen fine billeder ! Og evt. nogen Full HD Videoer
Hvilken dato havde du TÆNKT på ?
jul 2009
Ikke noget ved at stå og røvfryse med hue og vanter ....
jeg tænker nok først hen i april for at være ærlig ... så der er noget tid til upgrades også
Taulov "SLASH" Bowl
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside