Rc-modelbaad

Rc-modelbaad

Medlemmer: 264
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder
1.281 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvordan laver man en udstødning Hvordan laver man en udstødning

Da jeg nu er igang med min scrab 55" og har udmålt tyngdepunktet har jeg fundet ud af at udstødningen er for lang..
Så er der nogle der ved hvordan man fremstiller sådan et eller kender et sted hvor man kan købe udstødninger der ikke er så lange????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan laver man en udstødning
  • #1   12. feb 2010 Prøv her:
    http://www.prestwich.ndirect.co.uk/gaspipes.htm

mvh. Tommy

• #2   12. feb 2010 øhhh hvad med din motor ydelse!! Det er ikke din udtødning der skal kortes op pga tyngdepunktet men du kan lægge vægt andre steder istedet for!

• #3   12. feb 2010 Jes

JEg har lagt min motor på 29% af båden...det er udmålt med havl tank osv
    Så den kan ikke ligge andre steder end den gør nu.

så ville bare gerne finde et sted hvor man kan købe kortere udstødninger eller måske lave et selv for det drejer sig om 2-3 cm
    På den udstødning jeg har nu sidder slangenipperlerne også forkert

• #4   12. feb 2010 jamen,,,henrik.. hvis din udstødning er "for lang" hvorfor så ikke montere din motor længere agterud og istedet føre udstødning fremad. Så er 2 problemer løst på en gang

• #5   12. feb 2010 Martin lige pt står jeg så i problemet at railen som motoren sider på er limet i båden og der er ikke plads til at bore nye huller..det skulle jeg måske ha tænkt over før griner....Man har lavet en lille forbedring så tyngdepunktet kan flyttes som man bruger brændstoffet tanken er blevet monteret så den kan flyttes frem og tilbage ca 7 cm begge veje var mit udgangspunkt som hedder 29%

• #6   12. feb 2010 har du også regnet rcbox med indhold med. Det plejer at hjælpe en del. Også når der kommer drev og aksel og prop i båden.
    Men hvis det e et problem med tanken så lav istedet 2 mindre tanke der kan tømmes samtidigt, så flytter tyngdepunktet TP ikke så meget.
    Jeg har selv et ikke så godt TP i min Cayman, men det er ok. Det er 27.8% fra agter men da jeg ikke går efter at slå nogle rekorder med den så lader jeg den være som den er

• #7   12. feb 2010 Martin har ikke noget problem med tanken....syntes bare at det ville være rart at kunne flytte den frem og tilbage ....problemet er nu bare at mit udstødning er for langt GGGGG

Kommentér på:
Hvordan laver man en udstødning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce