595 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Et godt sted at crawle ? Et godt sted at crawle ?
Jeg skal på sommerferie på Bornholm i uge 26 - 27 og kunne godt tænke mig at komme lidt ud med min crawler, men ville lige høre om der var nogle som kendte et godt sted at tage ud.
På forhånd tak.
MVH Frank.
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.837
Så må du lige fortælle hvor på Bornholm du skal være, for det er faktisk en stor ø
okt 2009
Følger: 21 Følgere: 19 RC-enheder: 10 Emner: 46 Svar: 329
feb 2007
Jeg har boet der over i 25 år og har kørt lidt over det hele, både med RC og med Mountainbike.
Der er rigtig mange steder at køre med RC og jeg kender ikke dem alle, for det er der ikke nogen der gør.
Men går du fra Hammershus (Tæt ved Allinge) af kyst stien, ned imod Hasle finder du mange gode steder, specielt i og omkrig Slotslyngen, her er der tale om flere kilometer af vildt terræn hvor der er 2-3 turister der brækker benene hvert år, det kan jo være du er den heldige i år
Er du på den anden side af øen, er der Paradisbakkerne hvor der er gang stier hvor din bil vil få nok at gøre med at komme frem.
Der er også et godt sted 100m ved siden af Svaneke Havn (på venstre side, mod Gudhjem) et godt sted ved lavvande.
100 x 50 meter med klipper, der har jeg kørt meget før i tiden.
Men ellers er der mange steder at køre, men det kommer lidt an på hvad tid på året man er der, mange af de gode steder bliver hurtigt overgroet med græs så man ikke kan køre, så det er godt at søge ude ved køsten hvor havet fjerner jorden og lader klipperne blive tilbage.
okt 2009
Følger: 21 Følgere: 19 RC-enheder: 10 Emner: 46 Svar: 329
feb 2007
Et godt sted at crawle ?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside