Muligt project Hjælp og gode ideer? Muligt project Hjælp og gode ideer?
Heli Til Båd ?
Hej Folkens, nu hvor Traxxas har udskudt deres nye båd, tænkte jeg at det var en ide at bygge en selv imens jeg går og venter.
Jeg mangler selve båden, og jeg tænker på noget
Deep-V
Det jeg Har:
Doneren er en RC heli, nærmere bestemt en Art-Tech Falcon 400 3D Helicopter (styrtet ned)
Den vil jeg hente dele fra, i form af
Brushless motor (Art-Tech oplyser B2040-16L)
ESC 20-30A(ej sikker)
4 stk 9.g servo.
og slf Sender og modtager.
Samt en 3D Gyro
Link til Art-tech
(link fjernet)
Det er hvad jeg har at lege med, så hvad mangler? .. og er motor ect, i det hele taget god nok til en båd??
Hvor Gyroen kommer ind, tjah, spørg mig ikke, i ved bedst om den kan ha noget at gøre i en båd, men forslag er meget velkomne, modtager gerne jeres visdom og ideer, samt dele jeg kunne gå og mangle? -da jeg er lidt på bar bund.
På forhånd tak.
maj 2005
Følger: 134 Følgere: 128 RC-enheder: 21 Emner: 277 Svar: 1.565
Det kan godt lade sig gøre at bruge det fra din Heli dog skal der så her tænkes på køling af motor og esc og hvor stor en båd du har tænkt dig at ville starte ud med, der er jo stor forskel på om båden skal være 50 cm eller 120cm
jul 2010
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 44
jul 2010
Der oplyser de:
Keda B2040-16L (3600Kv)
Mener det er en Outrunner.. har ikke haft den vejet, må jeg vist lige se på.
Har ingen anelse om potentialet mht hastighed osv, håbede jeg på nogle her inde kunne komme med en gisning om ?
Batteriet der følger med er et LI-PO 11.1V,1300mAh 3s.. men hvad ESC kan tage Aner jeg ikke, har ikke fundet data omkring dette.
jul 2010
jul 2010
Muligt project Hjælp og gode ideer?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside