Old RC Boys and Girls

Old RC Boys and Girls

Medlemmer: 234
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor kører i og med hvad
  • #1   26. sep 2011 Jeg køre mest med terræn biler i crawler stilen, så som Axial SCX og AX.
    Køre mest i skov, kalkgrav og stande i Køge området.

• #2   26. sep 2011 Hej Brian.
    Vi er nogle stykker som køre i Helsingør. vi er ved at lave en bane i industrikvateret.i forbindelse med vores forening og forum. RC3000.DK
    Vi køre offroad med alt fra 1/10 el-nitro, 1/8 el-nitro, 1/5-6. benzin.
    Vi køre somreglt Søndag kl. 12.00. bliv medlem af vores forum.
    mvh.kc

• #3   29. sep 2011 Vores 1/5 bane ligger i sønderskov nu

• #4   20. okt 2011 Ahh det touring car løb i Herning har jeg kørt for en hel del år siden

Vi har oz kørt 24timer touring car løb i messecenteret

• #5   24. okt 2011 Og så har vi fundet et rulleskøjte anlæg på Amager, ude ved Asger Johrns Alle....
    Der er sjove hop og så er der en stor oval bane til dem der vil lege nascar

• #6   25. okt 2011 Hej brian
    Hejsa fra det midtjyske.. Holstebro
    Jeg køre offroad 1/8, og jeg køre med Serpent cobra S811 buggy og Serpent cobra S811 truggy, mine serpent er ikke helt færdig endnu, jeg mangler de sidste opgrades;-( Terrier 2 fra Ansmann;-)

• #7   12. nov 2011 køre kun off-road " af jord er du kommet af jord skal du blive " samt member off RC-Royal Kolding..
    Bil 1 FG Leopard 2WD Competition, Hydrauliske Bremser
    Bil 2 MCD RRV4

• #8   4. dec 2011 Hej Brian

Køre onroad 1/5 ,må køre til Odense , haderslev for og køre på en bane, håber Vejle banen åbner igen.
    Vi er nogle der er ved og arbejde med Horsens Kommune, for og få jord og lidt penge. der skal laves noget her så så onroad og offroad biler kan komme ud og køre,
    Det ser ud til at vi kan få en ok bane i 2012 smiley :) smiley

• #9   4. dec 2011 1/10 terræn biler i crawler stilen eller scala opbygget.
    Har indtil nu kørt omkring Varde/Esbjerg men grundet job skifte skal jeg til at finde nye områder i sydjylland (omkring Vojens)

Så hvis der er nogen fra området omkring Vojens der kører crawler/scale 1/10 terræn så hører jeg gerne fra dem.

• #10   6. dec 2011 jeg kører med lastbil og kampvogne...i skala 1/14-1/16...er medlem af jysk rctruck...jeg har også et par 1/10er biler den ene er en Tamiya DF03ra som jeg mest bruger til hygge rally hjemme i gårdspladsen og så er der en High-lift på hylden...den bliver brugt til at kravle rundt når lysten til det er der... smiley

• #11   4. feb 2012 Hej,

Lige pt kører jeg off-road med min Summit, som lige pt er min eneste RC. Meeen, mon ikke der snart kommer mere... smiley

• #12   10. feb 2012 Hej
    Jeg kører for mig selv på sydfyn (Svendborg), offroad i skove, grusgrave - min datters børnehave (og sikkert alle andre børnehaver) er super godt terræn for "light bashing" Kender desværre ikke til baner eller andr folke med rc hobby på sydfyn. Tænker Odense er det nærmeste. Er ikke medlem af nogen klub el.lign. men kunne være sjovt at prøve en bane en gang, især med short course bilen.

Har kørt med forskellige 1/10 buggies, men har nylig købt en slash 4x4. Rigtig fin bil

• #13   11. feb 2012 Per O, Der er flere baner på Fyn ..både on road og offroad
    og I vinter tiden kører de touring indenfor

c",)

Kommentér på:
Hvor kører i og med hvad

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce