måske ny bane {{forumTopicSubject}}
har snakket lidt med komunen idag ang bane.
hvad ikke ser så dårligt ud.
vis jeg finder tiden til at finde finden det jord der skal til her mod nykøbing-sjælland et sted hos en bonde. overvejer jeg at få gang i noget bane vis der er nok til slutning til at betale for brug af banen et år af gangen så det ikke bliver en stor udgift for mig da det ikke er lige hvad jeg har penge til
så kan vi kald det det en klub eller hvad vi har lyst til
men det korte og lange er at på papir kommer til ikke til at køre som en klub da jeg ikke har tiden til at skal føre regnskab osv. så det kommer til at stå som ver især køber sig retten til at køre på banen.
men ku være fedt lige at få et lille fif om hvor mange der har lyst til at betale for dette og give en hånd med at lave banen ????????????
sep 2006
Følger: 22 Følgere: 21 RC-enheder: 16 Emner: 15 Svar: 70
maj 2011
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Svar: 7
maj 2009
Følger: 1 RC-enheder: 3 Svar: 2
måske noget i kunne bruge til og kører på ...
sep 2010
Følger: 31 Følgere: 32 RC-enheder: 4 Emner: 1 Svar: 11
Jeg er meget interesseret i bane og køre gerne til Vig, hvis den nu skullle ligge der.
Offroad baner er der jo ikke mange af.
Jeg er nok ikke den eneste der mangler et sted og køre, så kom nu på " banen" drenge
maj 2009
Følger: 1 RC-enheder: 3 Svar: 2
vis du sætter din gps til 4330 hvalsø og åsen a1.... så er der en gros vej ned mod skyde bane og cross bane og den køre du bare ud a til du ik kan komme længer ud
sep 2006
Følger: 22 Følgere: 21 RC-enheder: 16 Emner: 15 Svar: 70
venter på svar på et stykke jord ved vig om jeg kan leje det så håber da der er nogen der er friske eller er det for sent på året?
måske ny bane
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside