{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.605 visninger | Oprettet:

OT...OT Efterløn Hvad gør i ? {{forumTopicSubject}}

Hej Gamle smiley

Jeg er meget itvivl om hvad jeg skal gøre med den satans efterløn.
Har indbetalt siden starten og har derfor ca 60k stående.

Må indrømme at min fidus til ordningen er svindende og har været det næsten siden starten.

Og nu hvor vi kan få beløbet udbetalt skattefrit. så lyder det jo som et fristende tilbud. Skal siges at jeg ikke mangler kontanterne. og de derfor sikkert bare vil blive proppet ind på en konto i banken med latterlig lav rente..

Hvad er jeres tanker ? Hvis i har nogen smiley

//Brian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OT...OT Efterløn Hvad gør i ?
  • #1   3. mar 2012 Har en bil der mangler at blive betalt ud, og når det er gjort skulle der meget gerne kunne blive til en HPI Vorza Flux, det står højt på ønskelisten og med lidt ekstra gysser så skal det være smiley

• #3   4. mar 2012 Jeg har tænkt mig at hæve dem for så at investere den i nogle obligationer
    Lidt kedeligt vil nogle nok mene

• #4   4. mar 2012 jeg hæver dem de 64 k som står 70 år før jeg kan gå af jeg sejler idag som overstyrmand men har jo og forsat er på dækket dog ikke så meget mere men kan jo efter mine 25 år til søs godt mærke det i knæ og andre steder og jeg mener helt klart at hvis jeg bliver nedslidt før de 70 år så er det ikke kontant hjælp jeg skal have men penge fra en syge kasse så helt klart ud med dem smiley

• #5   5. mar 2012 hmm kan ikke huske om jeg har inbetalt hvor kan man se det

• #6   5. mar 2012 Fantastisk side Jesper smiley

Tror sgu jeg hæver slanterne. Er det egentlig ikke skræmmende at en af grundene er at jeg er bange for at de røde sataner :-)) ender med at bruge dem til noget bavl, og give mig noget ubrugeligt istedet ? smiley

Når de står på min konto så er det jo kun konen jeg skal holde i kort snor..

• #7   10. mar 2012 Jeg hæver også skidtet, helt sikkert. Staten har lange fingre, så ind på kontoen, det er det sikreste sted på denne jord.

Kommentér på:
OT...OT Efterløn Hvad gør i ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce