Storkøbenhavn´s kravler.

Storkøbenhavn´s kravler.

Medlemmer: 105
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder
1.715 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Karos og hjul til SCX 10 Karos og hjul til SCX 10

Nu har jeg brugt adskillige dage samt snakket med flere ang. om hvor man finder karos til en SCX 10.
Og jeg erkende at jeg er total forvirret om hvor man finder karos og hvilke der passer på en SCX 10.

Nogle der kan hjælpe mig på vej til at finde nogle karos der passer på?

Så tror jeg det er nogle 2.2" hjul der sidder på SCX 10
Hvor finder jeg nogle mindre hjul (dæk / fælge / indlæg) som passer på bilen.
Kan se at mange køre med mindre hjul, end dem der er på SCX 10 i min profil. Er det kun for dte er mere scala rigtigt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karos og hjul til SCX 10
  • #1   5. aug 2012 Jeg har nogle 1,9 org. axial ripsaw

• #2   5. aug 2012 hvis du ikke er bange for at bestille i us. så kan jeg godt anbefale denne side
    http://www.tcscrawlers.com/
    der har jeg købt dele flere gange uden problemer. de har både hjul og karosser...
    hvis du beslutter dig for at bruge den side så sig lige til for jeg ville godt have et karros med der fra (denne karosse (link fjernet) ) og vi kan deles om fragten og told/moms
    men du skal self ikke føle dig forpligtet...

• #3   5. aug 2012 er det de hjul der sidder på din fars toyota hilux ? hvis du vil af med dæk og fælge vil jeg godt købe dem....

• #4   5. aug 2012 christian
    Det er ingen problem at handle i udlandet for mig.
    Skal nok lige sige til, hvis jeg bestiller fra den side, da vi så godt kan finde ud af noget.
    Tror ikke han vil af med sine dæk/fælge. Han vil vist bare gerne have nogle flere så han har lidt at vælge imellem.

• #5   6. aug 2012 Jeg syndes nu ikke at det ligner 2,2” hjul, dem du har på den SCX´er i din profil.
    Men det er ret nemt at tjekke, skulle det være 2,2” dæk/fælge vil din vogn være godt 30 cm bred smiley

• #6   6. aug 2012 Sauron L Må lige få min far til at måle den. De "andre" snakkede bare om det var 2.2" da de er større end mange af de andres hjul der var ude og køre i Greve.

Jan - Tror vi mest er ude i Hilux og F350 karos.

Nogen der kan linke direkte til gode dæk/fælge/indlæg ?
    Gerne et sæt til at køre på sten og gerne et sæt der er gode til jord

• #7   6. aug 2012 Med hensyn til køb af karossen til mig,så er det lige meget, for er blevet gjort opmærksom på at det også kan købes hos morfars, så det er ligemeget,med hensyn hjul så fairnok at han vil beholde dem.
    Prøv også rcmodelex.com de har flere af de samme fælge og dæk som RC4WD.com også har. Men ligger i et EU land så man slipper for told. Men er så lidt dyre med nogle ting...

• #8   8. aug 2012 Rigtig mange tak.
    Vil lige vise min far de forskellige dæk/fælge.

Er der nogle der kan linke til nogle karos som passer på SCX 10 ?

Kommentér på:
Karos og hjul til SCX 10

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce