Ny bil uha da,da Ny bil uha da,da
Hej
Jeg er helt ny inden fro dette "felt" og i gruppen.
Jeg havde tænkt mig, at købe en Crawler,men faldt over en Axial Dingo i byggesæt, ja undskyld hvis jeg roder tingene sammen,men en Dingo er da ikke en Crawler men en Trail bil er det ikke ?
Nå, men jeg købte sættet og glæder mig vildt til at samle den, men så er det, jeg har læst i nogen af trådene her, at nogle af jer kører med fly motore og alt muligt og jeg måske har købt noget hø af motor og speed control ?
Jeg har købt de her:
(link fjernet)
(link fjernet)
Ka' det bruges eller forhandleren solgt mig noget crap?
Har i evt. nogle gode steder,hvor man kan handle på nettet ?
jun 2012
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 34 Svar: 161
Fly motor er også rigtig gode til trial!
nov 2006
Følger: 107 Følgere: 200 RC-enheder: 46 Annoncer: 16 Emner: 107 Svar: 3.283
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.837
Tillykke med din Trail/Crawler vogn
Og tag det roligt, for der er ikke den store forskel på en Axial Dingo og en Axial AX 10, og slet ikke her i det Sjællandske landskab hvor der ikke er klipper.
Jeg tror ikke du ku´ ha valgt bedre bil til formålet, og ellers kan du forbedre vognen lige som alle vi andre gør
Og ja, selvfølgelig kan det motor sæt bruges og vil virke fint.
Få samlet vognen og kom med ud at køre, så vil du efterhånden finde ud af hvad du vil ændre på vognen.
Det er nemlig ikke de samme ting folk kan li´ at køre med, og Trail/Crawling har meget med en selv og den køre stil man har, så derfor er der ikke nogen der kan fortælle dig hvordan din vogn skal opbygges til at starte med.
Vi kan kun råde til en god grund model, resten er op til dig og den måde du køre vognen på, og det er noget der tager tid og massere af køre timer
Vi andre nørder bare med alternative løsninger med de problemer der her følger, og selvfølgelig de fordele det også giver, alt sammen tilpasset til de personer vi selv er
Og tag det roligt, det udstyr vi køre med, er ret billigt, så skulle du ha´ lyst til at bygge op på vognen, er det ikke de vilde priser du løber ind i her
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 7 Svar: 30
Så er jeg helt rolig. Som begynder er,an lidt bange for at købe noget l... og man er lidt prisgivet med de forhandlere-sælger de bare noget for at sælge, eller er deres rådgivning god nok
Ny bil uha da,da
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside