Storkøbenhavn´s kravler.

Storkøbenhavn´s kravler.

Medlemmer: 105
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder
591 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

RC-Egedal d. 28april RC-Egedal d. 28april

Hejsa Folkens.

Jeg sad lige og kiggede på denne her hjemmeside igår hvor de reklamere med åbenthus den 28.
Hvis man lige klikker ind på deres fane med "bane" står der at du har lavet en crawler bane på 10x10 meter. Overvejede lidt om det var noget folk havde lyst til at besøge?
Jeg aner ikke hvor det præcis ligger eller hvad det er for noget men de har da prøvet at bygge en crawler bane.

http://www.rc-egedal.dk/

Mvh Lille P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RC-Egedal d. 28april
  • #1   10. apr 2013 Det lyder lidt ligesom det vi lavede i Greve RC smiley
    Blev det overhovedet til noget???

• #2   10. apr 2013 Henrik: Okay det stod der jo så ikke noget om. Men jeg ville da komme forbi hvis der var en crawler bane smiley

Bjarne: Jeg var fordi her for en måneds tid siden der stod da hvertfald stadig noget bane værk!

• #3   10. apr 2013 på oversigts billedet står der "stenløse stadion" så det er nok i stenløse... smiley

bjarne: ja banen i greve blev til noget, jeg har dog ikke været så aktiv der nede i vinterhalvåret, og da jeg jo heller ikke er medlem i greve må jeg jo ikke bruge de andre baner på området.
    jeg går og venter på at de får lavet en ny sø, med tilhørende havn. SÅ tror jeg godt jeg gidder at melde mig ind i klubben igen.

Kommentér på:
RC-Egedal d. 28april

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce