Storkøbenhavn´s kravler.

Storkøbenhavn´s kravler.

Medlemmer: 105
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder
454 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

mulighed for bane mulighed for bane

egedal rc fik et stykke jord sidste år og der er bygget en buggy bane, men der er mere plads, og en god mulighed for at bygge en crawler bane, har også luftet iden i klubben, og der er stemning for det hvis der er medlemmer der vil ha/lave sådan en bane
vh agge

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mulighed for bane
  • #1   8. feb 2014 Der er et par stykker her fra gruppen som har været med til at lave en crawler bane i Greve Rc.
    Jeg ved bare ikke om den bliver brugt til noget, for det med faste steder at køre er ikke noget crawler folket er specielt glade for smiley

• #2   8. feb 2014 banen i Greve bliver stort set ikke brugt mere. det bliver hurtigt for kedeligt at køre på den samme bane gang på gang, derfor køre vi ude i naturen.
    den eneste grund til at man skulle lave en fast bane skulle være hvis den var indendørs, så man havde et sted at køre om vinteren.
    syntes jeg..

• #3   8. feb 2014 Hele enige med Diktatoren, hvis jeg skal køre udendørs ,vil jeg helst køre ud i naturen hvor terræn og kørsel er variabel , sandsynligt også tættere på the -Real-thing ved angår offroad .

Hvis der skal laves en bane har jeg personlig kun interesse hvis det er indendørs .

• #4   8. feb 2014 Jeg er helt enig med både Diktatoren og Kenobi smiley

• #7   9. feb 2014 Det fedest ved at køre crawl/trail er, at vi kan tage hen til hvilken som helst skov, strand, grus- sand- eller kalkbrud, og hver eneste gang blive udfordret i terrænet, da vi selv vælger om vi vil til højre eller venstre for at finde et nyt spor.

Eller for at gøre det helt ekseptionelt, så kan vi finde på at gå vi lige ud smiley

Jeg er med på, at vi på "vores egen bane" selv kan lave vores egne spor fra gang til gang, men det gøres næppe på 5 minutter...

Så ja - som Diktatoren og Kenobi skriver, så ville det kunne komme på tale, hvis det var indendørs. Udendørs vil vi selv kunne bestemme postnummeret, fra gang til gang.

Men 1.000 tak for tanken, Agge - det er prisværdigt smiley

Kommentér på:
mulighed for bane

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce