Storkøbenhavn´s kravler.

Storkøbenhavn´s kravler.

Medlemmer: 105
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken str pinion
  • #1   27. apr 2014 Mit gæt ville umiddelbart være 20 tands 48 pitch.
    Hvilket er standard på de fleste Axial biler.

• #2   27. apr 2014 Hvad skulle det nu gore godt for, sådan at smide motor tandhjulet væk smiley
    Det plejer at være et 14T, men har også været ude for at der lå et 20T tandhjul i kassen.
    Men jeg plejer at gå efter et 14T 48dp i hærdet stål smiley

• #3   27. apr 2014 Jammen det gik løst... og så tænkte jeg at nu når jeg ikke kunne stramme pinol skruen helt fordi den var lidt ødelagt i umbracohovedet, så gider jeg da ikke at sætte gearcover på, jeg skal jo alligevel stramme den omlidt igen.... men næææ nej, jeg skulle da lige smide den væk først smiley
    tror dog jeg har lært at selve akslen skal slibes flad på den ene side, så jeg nemmere kan få den der pinion til at sidde fast.

• #4   27. apr 2014 Det lyder som en god ide smiley
    Skulle du igen få problemer med at tandhjulet går løst igen, har jeg gode erfaringer med at købe umbracoskruer i en god kvalitet, og skifte dem med det samme.
    De oprindelige skruer kan tit være noget blådt lort.

• #5   29. apr 2014 De originale er så vidt jeg ved tomme og ikke millimeter umbracho smiley
    Jeg havde nemlig samme problem med mit pinion, og fandt så en tomme umbracho nøgle, og fik spændt den ordentligt til. smiley

• #6   29. apr 2014 De motortandhjul fra Axial jeg har haft, har været i milimeter lige som alt det andet på den vogn.
    Men det er jo USA geil så det skulle ikke undre mig at de også har skiftet det ud lige som de gjorde med fælgene smiley

• #7   29. apr 2014 Jeg brugte så bare den Umbracho der fulgte med mit nye Pinion gear... Men den passede ikke på de andre umbracho skruer, så den er sgu nok i tomme størrelser.
    men nu sidder det i hvert fald fast.

Kommentér på:
Hvilken str pinion

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce