Forum kategorier

Vrå bane`en,

Vrå bane`en,

Medlemmer: 13
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
vand sådan der så tror jeg der kom styr på vand problemet på bane`en. :-) efter den er blevet havet godt op står der faktisk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2010
Visninger:
288
lørdag d. 16 hey nu ser det ud til bane`en er klar til kamp igen... Er der nogen der er klar på og køre noget race??
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2010
Visninger:
489
Ny bane.. Hey ville lige høre om der var opbakning til og lave en ny bane i vrå har snakke´t med en der har været i kommune`en, o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2010
Visninger:
1.196
saltum strand d 13/11 Hey guy`s..... Er der nogen der er frisk på et lille møde på saltum strand?, til noget race eller hva man kalder det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2010
Visninger:
228
Baja Hej drenge! Husk lige ar stemme på min Baja så den bliver accepteret her på siden! På forhånd tak for stemmen :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2010
Visninger:
310
Jul Hej alle sammen jeg vil ønske jer alle en god jul og et fantastisk nytår :-) Jeg håber at det nye år bringer en masse ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2010
Visninger:
306
lørdag hey er der nogen der er frisk lørdag på en tur til saltum strand??
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2011
Visninger:
247
opstart af klub/forening Opstart af forening i hjørring kommune. Vi er et par stykker som har snakket om at starte en forening/rc klub i hjør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2011
Visninger:
950
goddag... prøv lige og se den her PUHA... www.hpibajaforum.com/forum/showthread.php?t=100271
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2011
Visninger:
353
saltum d 29 hey nogen der er frisk til en tur på stranden lørdag? men hvis der er så meget frost som sidst bliver det aflyst..
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jan 2011
Visninger:
430
Race igen? Hvornår skal vi ud og køre igen? Jeg har lige fået ny potte på Bajaen som skal testes :o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2011
Visninger:
380
Stiftende General Forsamling Stiftende General Forsamling for "Hjørring RC Klub" Der indkaldes hermed til stiftende general forsamling for Hjørri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2011
Visninger:
498
Stranden? Hva så gutter? Skal vi tage på stranden på søndag d. 20? :-) Bajaen er klar igen.
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2011
Visninger:
320
refarat af General Forsamling hej ville lige høre hvad i kom frem til i aften ved General Forsamlingn har været på arbejde så kunne ikke komme med hi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2011
Visninger:
702
så fik jeg Carson Comanche kig den
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2011
Visninger:
1.753
container hvad siger i? http://www.dba.dk/20-fods-container-fods-con/id-72033319/ eller. http://www.dba.dk/skibscontainer-kemi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. feb 2011
Visninger:
500
d 26? hey nu bliver der tø vejr fredag men om det når og tø så meget vi kan køre lørdag ved jeg ikk men hva er i klar på??
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2011
Visninger:
315
kontigentet?? Hey gutter... Tænke på om du (frank j) havde et konto nummer eller hvordan gør vi med betaling? eller er det nemmere...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2011
Visninger:
800
HPI Baja 5b Hvis nu jeg køber en helt std baja, hvad og hvor meget ekstra skal man regne med man skal have før den "klar" til noget...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2011
Visninger:
2.186
søndag den 27 det skulle holde tørt i morgen nogle der er klar
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2011
Visninger:
334

Annonce