Forum kategorier

Fyn Gruppen

Fyn Gruppen

Medlemmer: 108
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
Min Rex-x Vil i ikke give et kig forbi min rex-x og give den en bedømmelse, og evt en kommentar eller sende en besked med hvad je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. nov 2007
Visninger:
293
Nogen med HBX offroad. (link fjernet) Er der nogen der har en bil med sådanne hjul på? Jeg vil gerne lige prøve om de passer på inden jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2007
Visninger:
300
Åben Nitro & Large Scale løb i Odense Ja i morgen er der løb i Odense rc klub ! _____________________________________________ Info: Odense R/C Minirac...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2007
Visninger:
2.303
Oprettet:
24. maj 2007
Visninger:
1.860
Odense R/C Mini Race Så nu har Odense R/C Mini Race fået en offroad bane ! Billeder og mre info her : http://www.fg-forum.dk/smf/index.p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2007
Visninger:
700
Baner hej er der nogen der kender nogle baner på fyn eller gode steder hvor man må køre off road?
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2007
Visninger:
788
race Odense..? Er her nogen der kunne tænke sig, at mødes til noget gaderace i odense. (1:10 on-road el) vi kan altid snakke om hvor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2007
Visninger:
781
afdrejning af motor Er der nogen af jer der kan afdreje en motor for mig..
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2007
Visninger:
534
Online salg... Hej drenge... Gik og legede med tanken om at skaffe mig en Jato.. Helst en 3.3ér.. Er der nogen af jer der har hand...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2007
Visninger:
1.115
msn hey nu vi alle er fra fyn i denne gruppe vil jeg lige høre jer om der var interresse for at udveksle msn adresser sådan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2007
Visninger:
579
Drift på Fyn/Odense ! Hej. Er der nogen der drifter på FYN? Jeg kan muligvis arrangere et rum med gulvtæppe vi kan lave en driftbane i. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2007
Visninger:
503
baner hvordan ser det ud med off-road baner til r/c på fyn syntes ikke der er meget at komme efter når man søger på nettet.hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2007
Visninger:
1.410
hvor hvorfra på fyn kommer i,jeg er fra svendborg
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2007
Visninger:
652
Velkommen alle fynboer Velkommen i gruppen. Håber i vil falde godt til i gruppen, så vi får en god og seriøs gruppe, og vi kan få gode diskut...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2007
Visninger:
713

Annonce