252 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

bedømmelse bedømmelse

hvordan (skal man stemme .lav-ekstra høj) er en stok bil høj eller er den midel .har man sat et nova kølehoved og ny karosse på er den så ekstra høj eller er det model (mærke folk stemmer ud fra vil gerne høre jeres mening og var det ikke en ide at advare hvis man ikke lige stemmer forkert så brugere ikke skal ha pysisk hjelp hvis ikke der kun kommer ekstra høj på deres rc enhed

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 600 kr.
  • lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bedømmelse
  • #1   26. okt 2005 Jeg stemmer efter hvilke biler jeg kan lide, ikke noget med ekstra udstyr eller der er brugt mange penge. Et godt eksempel er de gamle rc'ere, især dem fra Tamiya. Dem der er over 15 år gamle kan jeg godt lide for deres kvalitet, og de ofte meget detaljerede karosser. Jeg stemmer altid efter karosserne, ikke efter om det er nitro eller el, eller hvor mange penge der er brugt.

• #2   26. okt 2005 ..Nårh ja her er et eksempel. Michael B. s Opel Ascona, det er min yndlingsbil her på galleriet....

Kommentér på:
bedømmelse

Annonce