{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Folk og deres dumme kommentarer {{forumTopicSubject}}

hey hey folkens, vil lige høre hvad i mener om folks dumme bemærkninger i jeres salgs annoncer og så videre, Feks jeg har sat mit akvarie til salg herinde, for at se om der muligvis var nogen der var intereseret i at købe det. Men så er der en der hedder Mathias der skriver (hvad er det da for noget at sælge) Det pisser mig virkelig af sån noget

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk og deres dumme kommentarer
  • #1   13. feb 2006 Hvad med at lave en kategori i marked der heder

"salg af ikke-relateret RC"

Så er der slet ingen problemer smiley

Det bruger man i mange forskelige forums, og det er en rigtig god ide syntes jeg..

Mvh
    Thomas

• #2   13. feb 2006 Den diskution er ført før med en der ville sælge nogle dioder, der var nogle der mente det ikke var RC relateret.
    Dioder ser man nu en del RC biler have, har ikke set en RC med gubbier endnu smiley
    Jeg holder helt klart med Thomas D, lav en kategori i marked der hedder "ikke relateret RC".

• #3   13. feb 2006 Mads J: Ja det var så din mening noget "fis".
    Man kunne jo lade være at læse under "ikke relateret RC sælges", det ville så gøre at du ikke ville se de annoncer under RC relateret.

• #4   13. feb 2006 Ja ja har forstået jeres svar, og jeg skal nok slette min salgs annonce. Men det v ar ikke det der var problemet, det var alle de dumme bemærkninger man får hvid man har noget til salg, eller vil bytte noget

• #5   14. feb 2006 Kim M: Efter min mening skulle det være tiladt at sælge ALT under salg, men for at tilgode se alle, dem som ikke vil se andet end RC til salg, de ville så få muligheden ved at der var 2 salgs-forum et med rc og et uden, så kunne de lade være at kigge under andet smiley

• #6   15. feb 2006 hey henrik, ja det ville være et rigtig godt forslag, men tror desværre ikke det bliver en realitet

Kommentér på:
Folk og deres dumme kommentarer

Annonce