{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

MHZ Sælger ikke til alle.... {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg fået mail retur fra MHZ, men jeg er lidt rystet over deres svar.

De mener at min båd er en Kinabåd selvom den er kommet hjem fra USA og ikke er af en tynd dårlig kvalitet, og da der er mange kunder med Kinabåde som har bestilt dele, og returneret dem ridset og skrammet fordi de ikke kunne anvende delene til deres både.

så henviser de nu til fabrikanten af min båd, og vil åbenbart ikke sælge mig dele så jeg kan opgradere min båd med MHZ dele selvom målene passer?? hhhmmm......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MHZ Sælger ikke til alle....
  • #1   22. mar 2016 Der da så heldigvis andre steder at handle, men kan godt følge dig en noget krads behandling

• #2   22. mar 2016 Ja og nu har jeg siddet og brugt tid på og finde de rette dele og tage billeder til dem også osv. så orker næsten ikke en gang mere i en anden shop nu.... vil du ikke bare købe den billigt evt?

• #3   22. mar 2016 Kan du ikke bare købe de dele du har fundet i et andet navn? Konens f.eks og så er den vel ikke længere?

• #4   22. mar 2016 Hvis du ved hvad du skal bruge er det vel bare tryk køb eller hvad?

• #5   22. mar 2016 Men igen. Morfars ville ikke sælge mig 2 x-maxx'er fordi jeg ikke ville køre med originale traxxas batterier smiley

• #6   23. mar 2016 Jeg har ingen partner er singel hæhæh smiley men har nu skrevet retur til dem for syntes ikke det kan passe. også rystende Morfars er sådan.....

I do not understand that in taking back items that are opened and used, it makes most other companies do not. for me it's quite common purchase agreement that you can not deliver a used or broken product or packaging return. and if the customer has purchased a product they can not use it is no firm fault but the customer's own. if I know that the drive shaft fits into the strut and flex shaft should be glued with Loctite no. 648 and fits in the coupling to sit on the engine, so I do not see any problems in upgrading the boat. If the drive shaft does not fit the strut if necessary. I know you sell me another strut which fits 100% on the drive shaft.

I'm not going to return items I've purchased of you, me and my uncle built for ourselves, so I think we can use all the parts at a time in another project if it were to be the case. My uncle is president of a lake in a club in Copenhagen which will be held boat engagements and race etc. So I'd love to know know if I should buy from you, or if I should find another shop in the future. only friendly greetings.

• #7   23. mar 2016 Men har nu også fået et tilbud fra en ven herinde om hjælp efter påske, såå der er en løsning i sidste ende. men kan bare ikke være rigtigt de dømmer alle kunder ens. er træt af at blive generaliseret og dømt for noget jeg ikke er smiley

• #8   23. mar 2016 Hey Brian
    Det er da bare at købe et MTC strut fra Tom Lorenz, efter min mening væsentlig bedre
    http://www.modellbaucenterlorenz.de/de/antriebe/strut/mtc-strut-3-typ-1.html

Mvh Brian

• #9   23. mar 2016 Det bliver det nok også til med mindre min ven har noget andet i ærmet evt. for nu har jeg mailet frem og tilbage med MHZ og de vil have jeg skal købe de dele som de syntes passer til min båd nu åbenbart. og flere dele end jeg skal bruge også samt de så ikke vil svare nu på om jeg ikke bare må købe de dele jeg havde planer om.

Så jeg er godt nok rystet over deres behandling af kunderne. og jeg har hele tiden været høflig og flink i min udtalelser osv. måske også derfor folk så sender retur hvis de ikke selv må vælge hvad de vil købe hos MHZ.

Du har ret Brian delene er nok bedre også hos Tom så. men jeg er stadigvæk rystet over deres kundeservice..... også lidt gal, for man kan da ikke behandle folk sådan. nå men rigtigt god aften til alle smiley

Kommentér på:
MHZ Sælger ikke til alle....

Annonce