28. sep 2005 Følger: 7 Følgere: 5 RC-enheder: 3 Emner: 11 Svar: 92
sør UDFORDRINGER sår kom an vis i tør sør UDFORDRINGER sår kom an vis i tør
SÅR BAG KOM AN VIS I TØR
det er også komme ledt ny billeder
--------------------------------------------------------------------
Bil TNX tamiya nitro
http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9242
bil min
http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9557
til alle der skal hvad efter mig får de jeg ikke skrive og leser sår godt sår syn jeg lig i skulle leser det her føst
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=69782
i mår også mag godt skrive til mine bille vis det er og smid en stem
Lav -- Middel -- Høj -- Ekstra høj .... :-))
maj 2005
Følger: 7 Følgere: 80 RC-enheder: 2 Emner: 121 Svar: 425
sep 2005
Følger: 7 Følgere: 5 RC-enheder: 3 Emner: 11 Svar: 92
tak .-) men jeg har ting mig nu her hvor sne er væk og tag nogen ny af den stor
jun 2004
Følger: 19 Følgere: 17 RC-enheder: 1 Emner: 20 Svar: 181
sep 2005
tak det er ikke sår mange det gid og UDFORDRINGER mig her enne det er fler enne på bg
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 71 Svar: 781
//Marcus
Ps. har sendt en udfordring (:
sep 2005
tak .-)
deter mange det er efter en son nogen sted
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 7 RC-enheder: 3 Emner: 2 Svar: 68
jeg er selv ordblid eller staveblid.. og jeg har en gang selv været lige så ordblid som dig.. og så var det jeg lige fik lyst til at skvie til dig om hvordan jeg staver..
alle ord husker jeg som billede så godt man nu kan .. det gør det meget nemmer at få de rigtig ord fram når de skal skivs ned via tastertur..
jeg begynd at skive ordne ind fra ord bog i noteblok og så ellers side og lave sætninger med dem da jeg følte jeg kunne dem godt nok ( de ord man bruger mest ) kig jeg et skit vider og join et chat rum .. hvor jeg vist der sade nogle voksen som kunne stave godt.. dem begyndt jeg så at skive med og fik dem til at tjæk min ord igem og hvis de så fandt nogle som ikke var rigtig skive de dem i en sætning uder vejs.. det gjor at jeg ret det forkert billede af ord i hoved og brugt så det ord jeg har læst ..
ulemp hved det her system er at jeg ikke kan sæt , eller . rigtig og jeg stadig har nogle ord som ikke er helt rigtig i nu da de skal bøjes i gramatik . eller have de rigtig endlser. på ...
men jeg er helt klart overbevist om at folk kan læse hvad jeg skiver og at de mensker som vil ret fejl hved at hånde folk bare kan sejl i ejen sø ..
den metode tro jeg du vil kunne bruge også .. hvis du finder nogle at vhat sammen med som vil være så flink at ret dig uden at gør dig opmærksom på det for fejl på at blive gjort opmærksom er at man bliver flov eller går for meget op i at man skal ret den fejl næst gang så det er vigtig at det kommer naturlige.. via læsning..
håber dig og din mor kan bruge det her til noget.og ja klø på nette er et super midel i ordblind hed.
hilsen john nielsen
sep 2005
jo det hvad mig den gan med anlig .-) men det er jo bag nogen det ikke fadt det sår det får ligge jeg neste altid det li´ng det
sep 2005
jeg er sel komme goft efter det syn jeg men jeg kan bag ikke huske dem alle sammen sår jeg stave hvad gan jeg skrive noget
nov 2005
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 1 Emner: 76 Svar: 421
sep 2005
tak det hvad også en stor blsuten jeg tog
sep 2005
jo tak
sør UDFORDRINGER sår kom an vis i tør