Lys på Opel Vectra. {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg så gået og fikset lidt lys på min Vectra her de seneste dage. Så vil jeg da gerne vide hvad i mener om mine nye lygter. Der var desværre ikke plads til flere billeder i profilen, så i må nøjes med dem der er. Håber i kan lide det, for jeg gider ikke lave det om:P
Link: http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9471
Tak til www.elektronik-butik.dk for den hurtige levering, og gode service. Jeg kan virkelig anbefale dem, og så koster en diode med modstand kun 2.5 ,- og med krympeflex 3.5 ,-. De har også meget andet man kan bruge til monteringen til billige penge.
Nå ja, så tog jeg lige et par billeder af Astraen her den anden dag. Jeg har brugt langt tid på at uploade dem, så håber i gider og kigge;)
Link: http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5949
jul 2004
Følger: 122 Følgere: 119 RC-enheder: 3 Emner: 113 Svar: 1.426
Det er da også nogle fine billeder du har fået taget af din TL-01'er!
// Andreas
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 38 RC-enheder: 11 Emner: 11 Svar: 600
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 71 Svar: 781
jun 2005
apr 2005
Følger: 21 Følgere: 22 RC-enheder: 2 Emner: 41 Svar: 138
lasse
jun 2005
Så bestilte jeg 5 mm. dioder fra www.elektronik-butik.dk med 6 volt modstande. Når det er 6 volt modstande kan man bruge en humppack som strømforsyning istedet for et 12 volt batteri.
Imens jeg ventede, fjernede jeg malingen bag lygteklistermærkerne med sprit og nogle vatpinde, men lod klistermærkerne sidde.
Da dioderne ankom, fulgte jeg den vejledning der fulgte med til hvordan man loddede dem, og satte dem i parabolerne. Tilsidst tapede jeg parabolerne fast med gaffatape (det holder), og passer til farven på min bil. Sidste job var at forbinde alle dioderne med meget fleksibel ledning (jeg brugte kobbertråd). Jeg prøvede først med almindelige ledninger, men de var for stive, og fyldte for meget. Jeg brugte samlemuffer til at samle ledningerne, og trak to kobbertrådsledninger ned til chassiet, satte en afbryder på og sluttede det til batteriet. Spørg endelig hvis der er nogle ting du synes jeg har glemt;)
jun 2005
Lys på Opel Vectra.