1.094 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

en lille dji phantom video en lille dji phantom video

den ville ikke ligge den op under video så i får den lige her en kort lille video bikset sammen af en lille flyvetur med min ny indkøbte phantom 1 hvor jeg lige tester nye propeller og større batteri 4000mah

https://www.magisto.com/int/album/video/L30pBAFVREcmKjsPYnZLAns?l=vsm&o=a&c=o

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en lille dji phantom video
  • #1   25. maj 2016 Blir da god til og checke afgrødre med. Syns måske video kvalli er lidt grynet??? Men syns den sekvens med vindmøllerne og solen er det bedste;)

• #2   25. maj 2016 det er også filmet med det billigste action cam de har i harrald skrald og selvom den kan gå i 1080p har jeg efter denne video fundet ud af billedet bliver meget klarer og ikke grynet når den er sat i 720p

• #3   25. maj 2016 Yay!! smiley

• #5   25. maj 2016 den er ikke monteret på gimbal kun et simpelt mount så kameraet følger dronens bevægelser nok derfor du synes videoen virker urolig....for mig er det hygge flyvning og til at lave sjove videoer så går ikke så meget op i kvaliteten at jeg vil ofre på gimbal og dyrt kamera :-)....men lækker video du har lavet

• #6   25. maj 2016 uha rækkehviden ved jeg faktisk ikke har fløjet så.langt jeg stortset mister den af syne på åben marker uden at være i nærheden af at miste signal så jeg kommer nok aldrig ud på max

• #8   25. maj 2016 det skal dog nok også nævnes at flyveturen var for at teste de nye propeller så der bliver givet en del fuld gas frem og bremset og ikke taget hensyn til billedet...dette er kun et lille udrag der er klippet fuld længe videoen er der meget mere gyngende og snurrende billeder :-).

• #10   25. maj 2016 jeg har ikke noget live video så holder mig indenfor syns vidde så godt som da smiley det er jo bare den helt billige standard model jeg har jeg fandt til billige penge står mig alt ialt i lidt over 1000kr

• #11   25. maj 2016 jeg købte den med træ propeller monteret men de var forfærdelige de drænede den meget hurtig for strøm så købte nogen jeg tror er standard og de flyver markant bedre..

• #13   25. maj 2016 men den er bare til ren.hygge og.lige til at tage ud bagved og stresse lidt af når konen og ungerne er umulige smiley

• #15   25. maj 2016 har allerde haft et par droner igennem herhjemme og pt står der en racer drone og dji på hylden ....så har mærket bidet....har dog så mange andre små hobbyer at jeg nok ikke kommer over i de helt dyre jeg holder mig nok bare til den billige ende:-) også for husfredens skyl haha

Kommentér på:
en lille dji phantom video

Annonce