514 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hvor køber man stumper Mini LST ? Hvor køber man stumper Mini LST ?

Hej

Jeg har for 14 dage siden købt mig en Mini LST, og kunne godt tænke mig at opgradere den lidt på motorsiden, Men hvor kan man købe stumper / udstyr til sådan en lille fætter ? -- Har kigget lidt på nettet, men syns' ikk jeg finder noget.

Så hvis du har et link, må du meget gerne smide det her -- Forretningen skal helst ligge i DK, men udenlandsk kan også bruges hvis det er.

Håber på lidt gode links.

Forslag på motor-opgradering modtages os' med glæde smiley

Hilsen
SuperDuper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor køber man stumper Mini LST ?
  • #1   10. jun 2006 RC-Hobby, men de er sku lidt sløve nogle gange. Men skulle have det meste.

• #2   10. jun 2006 Jeg har været inde på RC-Hobby, og som Henrik M skriver, så kan man ikke se noget på deres hjemmeside.

Nu er det sådan at jeg ikke har en 1:1 bil, og bor lidt langt fra alt... Så det er lidt besværligt at komme rundt.

Men hvad skal man gå efter, når man snakker hurtigere motor ? --- Det behøver ikk være det vildeste af det vilde, men selvfølgelig må man gerne kunne se forskel i forhold til standard motorene.

Og skal jeg også ha' ny ESC, eller hvad det nu hedder ?

Er helt grøn i det her el-halløj smiley

Men kom gerne med bud smiley

SuperDuper

• #3   10. jun 2006 Steffen A: Ja det kunne jeg godt, men det ville være rart lige at vide lidt om tingene inden...

Og jeg vil jo godt lige se hvilke muligheder jeg har for opgradering, inden jeg bestemmer mig.

Kommentér på:
Hvor køber man stumper Mini LST ?

Annonce